Må man eller må man ikke
Fra : Lise Grønbæk

Dato : 26-05-02 01:59

Ja, jeg tillader mig at lave en lille ny tråd. Jeg skrev, at jeg ville
holde sommerpause, og det har jeg også tænkt mig. Jeg tillod mig bare at
gå ind og læse om der var nyheder på NG, og så var der et par enkelte,
som jeg lige havde lyst til at kommenterer i deres indlæg via "Reply",
men det har jeg så sandelig fundet ud af, at det skal man ikke gøre.
Så vil jeg da bare nøjes med dagligt at læse indlæggene.
Jeg har fået en del mails, nogle få gik direkte i papirkurven, de øvrige
har jeg været glad for at læse, og vil da stadigvæk maile privat med.
Ja, hvad har man lært af det, det har været hyggeligt, så længe det
varede.

Hilsner Lise Grønbæk (den læsende)

Fra : Louise Kragh

Dato : 26-05-02 12:21

Du skal bruge "reply Group" mange kan godt lide at holde deres mailbox
og nyhedsgrupper adskilt.
mvh
louise