Forbedring af layout på vores hjemmeside
Fra : Jette

Dato : 26-05-02 00:11

Hej alle

Jeg har nu forsøgt at skrue noget nyt sammen, med det formål at give mere
plads i bredden til vores artikler mv.

Foreløbig er det kun en tom skal ... dvs. der er intet på siden der virker,
det er kun for at give Jer en fornemmelse af hvad jeg har i tankerne.

Se her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ny_index.html

Alle meninger er velkomne .. vil især gerne vide om der er noget I finder
uhensigtsmæssigt.

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-05-02 00:34

"Jette" <jni@omnix.dk> writes:

> [...]
> plads i bredden til vores artikler mv.

> Alle meninger er velkomne .. vil især gerne vide om der er noget I finder

Fra venstre ø hj.
Brugermenuen bør først komme når man er logget ind, for før skulle man
jo helst ikke kunne bruge den. Naturligvis afhænger det af en smagssag
om der skal komme en ny side eller en tilføjelse til den første..

Jeg vil stærkt mene at login-knappen hører til hvor den er...

Bortset fra det så : God symmetri i hele fladen, dog skulle der måske
være et eller andet sådan for at "lukke" nedadtil måske en bjælke som
øverst..
God ide med billedet til venstre, for ellers ville feltet i højre side
blive for langt, hvilket ville ødelægge læsbarheden af teksten...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Jette

Dato : 26-05-02 08:33

"Henrik Pedersen" skrev:
> Fra venstre ø hj.

øøøhh?... jeg er ikke helt med *S*

> Brugermenuen bør først komme når man er logget ind, for før skulle man
> jo helst ikke kunne bruge den. Naturligvis afhænger det af en smagssag
> om der skal komme en ny side eller en tilføjelse til den første..

Dette er kun en tom skal, der ikke virker og som kun skal give Jer et
indtryk af hvordan det kan komme til at se ud... derfor har jeg sat
brugermenuen på - den kommer naturligvis ikke til syne når man ikke er
logget ind, og indholdet af den afhænger også helt af brugerens rettigheder.

> Jeg vil stærkt mene at login-knappen hører til hvor den er...

Okay .... så vil jeg lade den blive i brugermenuen

> Bortset fra det så : God symmetri i hele fladen, dog skulle der måske
> være et eller andet sådan for at "lukke" nedadtil måske en bjælke som
> øverst..

Den laver jeg også lige..

> God ide med billedet til venstre, for ellers ville feltet i højre side
> blive for langt, hvilket ville ødelægge læsbarheden af teksten...

Ja, det var også hvad jeg tænkte.... i en skærmopløsning på 800 X 600 kan
det gå.... men linierne bliver meget lange i 1024 x 768 og opefter....

Tusind tak for god kritik ... håber der kommer flere meninger i løbet af
dagen...

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-05-02 11:15

"Jette" <jni@omnix.dk> writes:

> øøøhh?... jeg er ikke helt med *S*

Ok jeg skriver det ud : fra venstre øverste hjørne. Et sted skal man
jo starte *gg*

> Tusind tak for god kritik ... håber der kommer flere meninger i løbet af
> dagen...

Ja, det er umuligt at udvikle noget som helst på basis af tankelæsning...

Fra : Jette

Dato : 26-05-02 11:55

"Henrik Pedersen" skrev:

> Ok jeg skriver det ud : fra venstre øverste hjørne. Et sted skal man
> jo starte *gg*

Nå, sådan

> Ja, det er umuligt at udvikle noget som helst på basis af tankelæsning...

Det har du fuldstændig ret i..... Derfor har jeg også "spammet" Inger Kaya,
Marianne Hellemose og Jacob Jensen på ICQ - Når der ikke kommer respons her
må man jo finde nogen at vride armen om på, hihi! *G*

Da de alle var positive over for det nye layout, vil jeg så småt gå igang...
men kritik modtages naturligvis stadig med glæde

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-05-02 12:41

"Jette" <jni@omnix.dk> writes:

> Det har du fuldstændig ret i..... Derfor har jeg også "spammet" Inger Kaya,
> Marianne Hellemose og Jacob Jensen på ICQ - Når der ikke kommer respons her
> må man jo finde nogen at vride armen om på, hihi! *G*

Ja lige netop..
Alt for ofte vil man som udvikler havne i den situation, hvor kunden
ikke har tænkt over hvad det egentlig er de vil have og bliver
"underlige" når man beder dem om at tænke sig om et par dage og så
komme med noget...

> Da de alle var positive over for det nye layout, vil jeg så småt gå igang...
> men kritik modtages naturligvis stadig med glæde

Ja det skal nok komme, hvis der er noget at "beklage" sig over, ellers
må du "nøjes" med ros i stedet