Hvilket kort er hurtigst?
Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 20:37

Kigger muligvis efter nyt grafikkort i junglen nu da GTA3 ikke vil køre helt
flydende (det sker bare ikke !!).
Enten GeForce3 Ti200 eller GeForce4 MX460. De koster ca. det samme, men
hvilket er hurtigst?
MX kort plejer jo ikke ligefrem at være de skarpeste.
Evt. en direkte test kunne være interessant at læse.

Mvh

Rasmus S

Fra : Ulrik

Dato : 25-05-02 20:42

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvilket er hurtigst?
> MX kort plejer jo ikke ligefrem at være de skarpeste.
> Evt. en direkte test kunne være interessant at læse.

De MX kort er langsommere end et originalt Geforce 2 ! Så er det sagt.

Fra : Onkel

Dato : 25-05-02 21:10

"Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message

> De MX kort er langsommere end et originalt Geforce 2 ! Så er det sagt.

Deværre passer det ikke, du kan ikke finde en test hvor et GF4 MX460 eller
et GF4 MX440 bliver slået af et GF2, det er simpelthen ikke muligt, men du
må gerne prøve.

Til spørgsmålt ang. Gf3 Ti200 og GF4 MX460 så vil det bedste køb vil være et
GF3 Ti200 fremfor et GF4 MX460. Et GF3 Ti200 har flere features end et GF4
MX460

Her bliver GF4 MX serien testet mod bla. et GF3 Ti200

http://www.digit-life.com/articles/gf4mx/index.html

I testen bruger de et GF2 Ti som er en hurtigere udgave af det orginale
GF2, og det er heller ikke bedre end et GF4 MX440 overordnet set!

Fra : Ulrik

Dato : 25-05-02 21:25

"Onkel" <noemail@noemail.no> wrote in message

> [...]
>
> I testen bruger de et GF2 Ti som er en hurtigere udgave af det orginale
> GF2, og det er heller ikke bedre end et GF4 MX440 overordnet set!

Jeg mente Geforce 3! hvorfor det skide 2tal kom ind, aner jeg ikke

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-05-02 21:41

Onkel wrote:
> "Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message

> Deværre passer det ikke, du kan ikke finde en test hvor et GF4
> MX460 eller et GF4 MX440 bliver slået af et GF2, det er
> simpelthen ikke muligt, men du må gerne prøve.

Okay...
http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/index.html

--
Lars

OutlookExpress-bruger? Kik lige her.
http://jump.to/oe-quotefix/

Fra : Onkel

Dato : 25-05-02 22:28

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message

> Okay...
> http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/index.html

Er det den 0,1 fps et GTS slår et Gf4 MX440 i Aquanox? ellers beviser hele
testen at et GF4 MX440 er langt overlegent et GTS. Ellers overraskende at
der findes en enkelt test hvor et GTS kan snige sig forbi, men jeg er
overbevidst om at det er en målefejl.

Imponerende fundet ellers , men jeg kan kun forslå at du får nogle bedre
læsevaner istdet for at støtte den svindler. Nu føler jeg mig helt beskidt
ved at have besøgt Onkel Tom, adr

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-05-02 23:56

Onkel wrote:
> "Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote in message

> Er det den 0,1 fps et GTS slår et Gf4 MX440 i Aquanox? ellers
> beviser hele testen at et GF4 MX440 er langt overlegent et GTS.

Ja... men den er der (som en af de eneste sikkert)

> Imponerende fundet ellers , men jeg kan kun forslå at du får
> nogle bedre læsevaner istdet for at støtte den svindler. Nu føler
> jeg mig helt beskidt ved at have besøgt Onkel Tom, adr

Hehe... ja det var helt tilfældigt at jeg faldt over den test, tidligere
på dagen. Men ja... over-all er GF4MX helt klar bedre end et GF2, og som
Ulrik fik rettet, så er GF3 også i de fleste tilfælde et bedre valg end
et GF4MX. (til spil)

--
Lars (GF2GTS ejer)