Andre komputere
Fra : KsNa

Dato : 25-05-02 18:29

Hej

Iconet "Andre komputere" på skrivebordet er væk, nogen der kender trickset
til at få det frem, det er Win98-2.udgave.
Hele netværket virker for øvrigt fint, men det er lidt besværligt at man
ikke kan se de andre komputere på netværket.

Mvh.

Kim

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 26-05-02 11:10

"KsNa" <KsNa@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Hele netværket virker for øvrigt fint, men det er lidt besværligt at man
> ikke kan se de andre komputere på netværket.

Jeg har nødagtige prob. men bare på en bærbar pc med et
PCIMA netkort i..

Hvad gør man, hjælper det måske at "ligge" en Windows
install oveni.?

Mvh. Henrik..

Fra : KsNa

Dato : 26-05-02 12:11

--

> Jeg har nødagtige prob. men bare på en bærbar pc med et
> PCIMA netkort i..
>
> Hvad gør man, hjælper det måske at "ligge" en Windows
> install oveni.?

Det er også på en bærbar jeg har problemet og jeg har prøvet en
geninstalation oveni, det hjælper ikke.

Mvh.
Kim

Fra : Kim Henriksen

Dato : 26-05-02 13:23

Installer "Klient program til microsoft netværk"

/Kim

Fra : KsNa

Dato : 26-05-02 20:20

--

> Installer "Klient program til microsoft netværk"

Er gjort, hjælper ikke.

Mvh.
Kim

Fra : Kim Henriksen

Dato : 26-05-02 21:45

så slet alt under netværk og genstart PC'en

og så install alle netværksting igen...

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 27-05-02 06:16

"Kim Henriksen" <kim@hed.dk> skrev i en meddelelse
> så slet alt under netværk og genstart PC'en
>
> og så install alle netværksting igen...
>
> /Kim

Det har jeg også prøvet uden held..
Jeg har fået ikonet igen, men ved at ligge et
tweak program ind..
Der var der er en sikkerheds indstilling der var slået til.??

Hmm.. Fatter det ikke, men nu er det der..

Tweak proggien hedder MagicTweak, og kan hentes fra tweak.dk..

Vh. Henrik..

Fra : KsNa

Dato : 27-05-02 06:59

> så slet alt under netværk og genstart PC'en
>
> og så install alle netværksting igen...

Det vil jeg prøve, når jeg får lidt bedre tid det vare jo altid 100år når
man ændre på netværkindstillinger.

Tak for hjælpen.

Mvh.
Kim