OT: Værelse søges i København
Fra : Musika

Dato : 25-05-02 15:02

Værelse søges enten i København eller tæt på København

Skriv til musika@ofir.dk hvis du enten ved hvor der er et til leje eller
hvis du selv udlejer et!

På forhånd tak!

Fra : vagn torup

Dato : 25-05-02 15:18

Hej
Når du nu ved, at du OT, hvorfor f.... gør du det så????
Der var tidligere en gruppe, der hed noget med dk.privatbolig, hvor man
kunne annoncere efter bolig.
Brug den i stedet.
Eller www.dba.dk
Rikke

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 25-05-02 15:49

"Musika" <musika@ofir.dk> skrev

> Værelse søges enten i København eller tæt på København

Du kan leje et toilet på Hovedbanegåren af mig. Dejligt centralt, rindende
vand og sandsynligvis kunst på væggene. Huslejen kan vi snakke om.

mvh
Peter

Fra : Peter T.

Dato : 25-05-02 19:56

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in

> "Musika" <musika@ofir.dk> skrev

> Du kan leje et toilet på Hovedbanegåren af mig. Dejligt centralt,
> rindende vand og sandsynligvis kunst på væggene. Huslejen kan vi
> snakke om.

Hvis du kræver 5000 kr + det løse om måneden pr. bås, er du en bolighaj.

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike

Fra : Claus Plougmann

Dato : 26-05-02 11:53

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse
> "Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in

> Hvis du kræver 5000 kr + det løse om måneden pr. bås, er du en bolighaj.

Koster hvert "besøg" ikke omkring 1 kr? Og varer vel ca 10 min.
6*24*30=4320kr. Hmm lyder ikke helt urimeligt.

MVH CP

Fra : Mr. Nobody

Dato : 05-06-02 16:49

Er det ikke 2 kr. der er det normale for offentlige toiletter???
Så egentlig er 5000.- det rene røverkøb

Kim

Fra : FINN

Dato : 26-05-02 12:25

Musika <musika@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cef9947$0$97313$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Værelse søges enten i København eller tæt på København
>
> Skriv til musika@ofir.dk hvis du enten ved hvor der er et til leje eller
> hvis du selv udlejer et!
>
> På forhånd tak!

Søg noget begravelseshjælp hos det offentlige. Så kan du få en et-værelses
med låg i rolige omgivelser.

Mvh. Finn

Fra : Hans Elhauge

Dato : 26-05-02 14:56

Flyt venligst til anden gruppe, da denne ikke er beregnet for
ting til leje, kun for folk i MLM branchen.

Mvh
Hans Elhauge
*- Spar nu -*
*- Se mere her www.teamthy.dk -*

"FINN" <fimus@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
nyhedsmeddelelse:3cef9947$0$97313$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Søg noget begravelseshjælp hos det offentlige. Så kan du få

Mvh. Finn

Fra : Brian Jensen

Dato : 26-05-02 16:23

On Sun, 26 May 2002 15:56:26 +0200, Hans Elhauge wrote:

> Flyt venligst til anden gruppe, da denne ikke er beregnet for
>ting til leje, kun for folk i MLM branchen.

Det er _desværre_ en forkert oplysning du der kommer med.

Du har besvaret en fejlpostet annonce som i dette tilfælde[1] er
crosspostet til følgende 5 grupper:
dk.erhverv.direkte-salg
dk.familie.barn
dk.forbruger
dk.forbruger.offentlig-service
dk.fritid

Der er svjv afsendt klage til vedkomnes udbyder.
[1] Flere andre grupper er svjv også ramt

FUT til dk.admin.netikette
--
Mvh Brian Jensen