Lejlighed i København søges MEGET!
Fra : Musika

Dato : 25-05-02 14:45

Værelse søges MEGET enten i København eller tæt på København!

Skriv til musika@ofir.dk hvis du enten ved hvor der er et til leje eller
hvis du selv udlejer et!

På forhånd mange tusind tak !!!

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-05-02 15:06

> Værelse søges MEGET enten i København eller tæt på København!
>
> Skriv til musika@ofir.dk hvis du enten ved hvor der er et til leje eller
> hvis du selv udlejer et!
>
> På forhånd mange tusind tak !!!

Klage afsendt....
abuse@post.tele.dk

mvh
Johan

Fra : Asger Grunnet

Dato : 25-05-02 16:23

Musika skrev:
> Værelse søges MEGET enten i København eller tæt på København!

Øh... Har du overvejet at prøve i nogle mere relevante nyhedsgrupper?

Måske regnede du med at en eller anden kunne programmere en
lejlighed til dig? Eller hacke sig ind i bolig-administrationen?

Asger.

Fra : Vulling

Dato : 26-05-02 08:30

Dig vil jeg da nødig have boende med det navn du har

Vulling

Musika <musika@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cef9543$0$18634$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 15:20

"Musika" <musika@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Værelse søges MEGET enten i København eller tæt på København!

Tja - du har stort set ramt ALLE de grupper som du IKKE skulle skrive til -
well done

John

Fra : René Jensen

Dato : 26-05-02 16:16

John Larsen wrote:
> Tja - du har stort set ramt ALLE de grupper som du IKKE skulle skrive til -
> well done

Jeg er nu ganske sikker på at han/hun seriøst mangler noget andet end
lejlighed i København eller omegn - det burde være en ny hjerne, som
rent faktisk fungerer ... men selvf. kan vi jo kun beklage at han/hun
stod sidst i køen da Gud delte hjerner ud, og så er det jo noget skidt
at skulle have en fra discount-afdelingen.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"