HJÆLP!
Fra : Musika

Dato : 25-05-02 13:49

Værelse søges i København, alt har interrese bare det enten er i København
eller meget tæt på!

Skriv til musika@ofir.dk hvis du enten ved hvor der er et til leje eller
hvis du selv udlejer et!

På forhånd tak!

Undskyld OT'et ... er bare for vildt desperat :(

Fra : Stig

Dato : 25-05-02 14:11

"Musika" <musika@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> hvis du selv udlejer et!
>
> På forhånd tak!
>
> Undskyld OT'et ... er bare for vildt desperat :(

Kom nu alle, klag til abuse@post.tele.dk
Jeg er da vist ikke den eneste der har skrevet en mail til dem, hvis ja, så
burde du også gøre det.

Hvis alle bare postede som de ville, kunne man slet ikke være på usenettet!

Fra : Claus O

Dato : 25-05-02 14:18

"Musika" <musika@ofir.dk> wrote

> Værelse søges i København, alt har interrese bare det enten er i København
> eller meget tæt på!

Her er en abuse til TDC vist på plads,
da dette er for mange grupper hvor det OT.
Skriv derfor til: abuse@post.tele.dk hvis du er enig.
Claus

Fra : Jean

Dato : 26-05-02 12:12

Hvad vil I gøre? Han bruger forskellige nicknames og skriver fra forskellig
IP'er...?

(Er bare nysgerrig?)

Jean

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-05-02 14:20

Jean wrote:
> Hvad vil I gøre? Han bruger forskellige nicknames og skriver fra forskellig
> IP'er...?
>
> (Er bare nysgerrig?)

Jeg skrev til den adresse han opgav i sit indlæg og fik svar fra Ronnie
Sørensen. Måske den samme person som i dette indlæg:
http://makeashorterlink.com/?B116250F

FUT: dk.admin.netmisbrug

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-05-02 16:37

"Jean" <jean@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3cf0c2a7$0$11905

> Hvad vil I gøre? Han bruger forskellige nicknames og skriver fra
forskellig
> IP'er...?

Anmode Ofir om at lukke mail kontoen så hurtigt som muligt, således at
misbrugeren ikke får noget udbytte af sin spamming.

Klager er sendt til Ofir samt teledanmark.

Claus