Værelse søges i København
Fra : Musika

Dato : 25-05-02 13:41

Undskyld for OT'et men jeg er mildest talt desperat!

Værelse søges i København, alt har interrese bare det enten er i København
eller meget tæt på!

Skriv til musika@ofir.dk hvis du enten ved hvor der er et til leje eller
hvis du selv udlejer et!

På forhånd MANGE TUSIND tak!

Fra : LHZ

Dato : 25-05-02 13:50

Du har postet i alle dk.edb... grupper, hvad hulen tænker du på ??

Fra : Ove Kristensen

Dato : 25-05-02 16:48

"LHZ" <lhz@SPAMNOofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Jaahh, jeg ved godt hvor at der er et til leje.

Fra : Stig

Dato : 25-05-02 14:09

> [...]
> Undskyld for OT'et men jeg er mildest talt desperat!
>
> Værelse søges i København, alt har interrese bare det enten er i København

Alle klag til hans udbyder!! han kommer til at fortryde det her, hvis bare
2-3 andre også klager, muhaha

iorden at man med et uheld kommer til at OT poste, men ikke spammer 20 NG'er
til med OT post, farvel til internet så!

Fra : Brian Schelde

Dato : 25-05-02 14:48

> [...]
> Undskyld for OT'et men jeg er mildest talt desperat!
>
> Værelse søges i København, alt har interrese bare det enten er i København

Et styks klage afsendt til udbyderen.

Et er at beskeden er OT, noget andet er at brugeren godt ved det og så
sender han beskeden til ca. 20 forkerte grupper, det kan jeg ikke acceptere.

Fra : René Jensen

Dato : 25-05-02 15:44

100% enig!!

--
____________________________________

Fra : JRS

Dato : 25-05-02 15:02

"Musika" <musika@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Undskyld for OT'et men jeg er mildest talt desperat!
>
> Værelse søges i København, alt har interrese bare det enten er i København
> [...]

Ahh ,. Men det er sku ikke første gang han laver lort .. Hvis nogen har
stødt på navnet "Dopedog" så er det jo ham her .. Total god til at lame på
Usenet .. Nok en af dem der burde nøjes med at hænge inde i mudderkast

JRS

Fra : Mose

Dato : 25-05-02 15:08

Jeg har et værelse med egen indgang, bad og lille te-køkken. Der er i alt 40
m2. Det er på Østerbro og den månedlige husleje er kr. 1.550,- incl. el og
varme.

Det er til leje fra 1/6-02 og lejes ud til en seriøs lejer....

Ressaps

Fra : Gevaldi

Dato : 25-05-02 15:24

"Mose" <Toidi@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
el og
> varme.
>
> Det er til leje fra 1/6-02 og lejes ud til en seriøs lejer....

Så kan han da ikke komme på tale, for
seriøs det er han da ikke, med den måde
han har spammet samtlige danske ng'er.

De eneste han ikke har spammet er TDC
egne grupper.....underligt nok.

/Gevaldi

Fra : Ulrik

Dato : 25-05-02 15:29

"Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.com> wrote in message

> De eneste han ikke har spammet er TDC
> egne grupper.....underligt nok.

De har et kanont nospam script. Derfor.
Jeg har også afsendt klage til tdc, og opfordre alle andre til det!

Fra : jensen

Dato : 25-05-02 17:49

"Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> skrev i en meddelelse

> "Gevaldi" <georg_valdiREMOVE@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har også afsendt klage til tdc, og opfordre alle andre til det!

hvorfor , er du undertrykt hjemme siden du giver at bruge tid på det

jensen/5210

Fra : Brian Schelde

Dato : 25-05-02 19:10

"jensen" <rail@pc.dk> wrote in message
> hvorfor , er du undertrykt hjemme siden du giver at bruge tid på det
Han er da i sin gode ret til at klage, når en person bevidst sender en
besked ud i ca. 20 irellevante grupper.

Fra : Ulrik

Dato : 25-05-02 20:01

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote in message
> "jensen" <rail@pc.dk> wrote in message
> Han er da i sin gode ret til at klage, når en person bevidst sender en
> besked ud i ca. 20 irellevante grupper.

Heh, og det siger du som ikke lader mig "klage" over en 12 årig pige i

No defense

Fra : Brian Schelde

Dato : 25-05-02 20:02

"Ulrik" <Ulrik@stopOT.com> wrote in message
> Heh, og det siger du som ikke lader mig "klage" over en 12 årig pige i
Hvilken relevans har det i denne sammenhæng?

Fra : Claus O

Dato : 26-05-02 16:18

"Mose" <Toidi@sol.dk> wrote

> [...]
> varme.
>
> Det er til leje fra 1/6-02 og lejes ud til en seriøs lejer....

Check lige denne Mose inden du lejer ud til Ronnie Sørensen:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&threadm=3cea7b91%240%2465023%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=19&prev=/groups%3Fq%3
Dauthor:dopedog%26start%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26selm%3D3cea7b91%25240%252465023%2524edfadb0f%2540dspool01.news.tele.dk%26rnum%3D19

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 26-05-02 16:54

> [...]
Dauthor:dopedog%26start%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26selm%3D3cea7b91%25240%25246
5023%2524edfadb0f%2540dspool01.news.tele.dk%26rnum%3D19

Hej Claus O.

Så du hvad "mose" underskrev sit indlæg med (Ressaps eller spasseR)? Jeg
tror ikke han mente det alvorligt.
Dog var det er MEGET seriøst link du videregav der, hvis der nu sku være
nogen der seriøst overvejede at forbarme sig over manden, hvilket jeg
tvivler stærkt på!

/Kenneth

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-05-02 19:46

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3cf104cc$0$66945$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Så du hvad "mose" underskrev sit indlæg med (Ressaps eller spasseR)? Jeg
> tror ikke han mente det alvorligt

Nej se bare prisen... lyder det ikke lidt under niveauet?