Værelse søges i København
Fra : Musika

Dato : 25-05-02 13:34

Værelse søges i København alt har interrese bare det enten er i København
eller meget tæt på!

Skriv til musika@ofir.dk hvis du ved hvor der et til leje eller
hvis du selv udlejer et!

På forhånd tak!

Fra : Peter

Dato : 25-05-02 15:06

Det er da Off Topic, så det batter.......! Er det ud fra devisen "Frækhed
lønner sig, bare det er grundigt nok...."?

--
Peter
For e-mail: fjern 'berry'

Fra : Anders

Dato : 25-05-02 21:43

In article <3cef84a4$0$97286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, musika@ofir.dk says...
> Værelse søges i København alt har interrese bare det enten er i København
> [...]

jamen jeg vil da gerne sælge dig mit brugte juletræ, det er kun 6 måneder gl.

ap

Fra : Kristoffer Mortensen

Dato : 03-07-02 02:35

Slap dog af! Ved i hvor svært det er at finde en lejlighed i kbh??? Nej
vel.... damn