kan man spørg om c++ spørgesmål her?
Fra : RB

Dato : 25-05-02 12:00

--
Med Venlig Hilsen
Rafik
Email: Rafikbouanik@hotmail.com
www.Rafik.dk - online på msn

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-05-02 12:09

RB wrote:
> --
> Med Venlig Hilsen
> Rafik
> Email: Rafikbouanik@hotmail.com
> www.Rafik.dk - online på msn

Yep

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-02 13:00

RB skrev:

Ja, hvad egentlig?

Det er en fordel at man skriver spørgsmålet i teksten, også selv
om det bliver en gentagelse af overskriften. Jeg kikker f.eks.
kun løseligt på overskriften og åbner så indlægget.

Men du kan spørge om alle C-varianter i denne her gruppe.

--
Bertel

Fra : Bjarke Dahl Ebert

Dato : 26-05-02 10:19

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> Men du kan spørge om alle C-varianter i denne her gruppe.

Åhnej, nu har du garanteret startet en lang tråd om hvorvidt C++ er en
C-variant .

Bjarke

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-05-02 14:20

Bjarke Dahl Ebert wrote:

> Åhnej, nu har du garanteret startet en lang tråd om hvorvidt C++ er en
> C-variant .

Jeg overvejede at skrive et vredt indlæg om det, men lod være.

/David