Hvilken Router...???
Fra : Torben Brøndum

Dato : 25-05-02 10:38

Hej derude,

Vi anvender idag en Soho 77 Router. Herudover skal vi nu have oprettet en ny
adsl forbindelse på en location ude i byen. denne location skal vi flytte
til på et tidspunkt, men indtil videre står der så kun en pc på locationen.

Anvender desuden NT4 server hvorpå, jeg har inst. VPN serverdelen som bruges
i nogle få tilfælde med opkald fra ad-hoc hjemmearbejdsplads(er). Anvender
eks. ikke p.t. IP-Sec m.v.

Nu skal vi så have endnu en router. Og derfor tænkte jeg på, at anskaffe en
Cisco 827 med VPN funktionalitet m.v. i. Den nuværende Soho 77 skal jo så
afleveres ved flytning og i givet 827´eren anvendes på hovedlocationen.

Vi det være en god ide, at anvende VPN delen i 827´eren fremfor eks. VPN
delen i en Win2Ksrv / (NT4)....vil I som har en mening/erfaring på
ovennævnte give mig et par kommentarer...så vi jeg blive meget glad.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-05-02 22:25

On Sat, 25 May 2002 11:37:43 +0200, "Torben Brøndum"
<tbr@Xhenning-poulsen.dkX.dk> wrote:

> Vi det være en god ide, at anvende VPN delen i 827´eren fremfor eks.
> VPN delen i en Win2Ksrv / (NT4)....

Det ville jeg gøre.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/