Athlon MP kontra XP
Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 09:43

Jeg har ved en fejl fået en Athlon MP 1900+ CPU istedet for en XP 1900+.
Udover at MP'en kan køre dual cpu er der så en forskel i performance på de
to cpu'er?

Hvis I kigger her, kan i se at der står lidt forskelligt ud for MP'en og
XP'en.

http://www.amd.com/us-en/assets/content_type/styleone/Roadmap-April-24-FINAL
2.gif

Mvh

Rasmus S

Fra : Peter Pan

Dato : 25-05-02 19:45

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har ved en fejl fået en Athlon MP 1900+ CPU istedet for en XP 1900+.
> Udover at MP'en kan køre dual cpu er der så en forskel i performance på de
> to cpu'er?

De 2 CPU'er er helt ens. Forskellen ligger på hvilke broer ovenpå den der er
skåret over og hvilke der ikke er. Og så AMD's testprocedure på dem, inden
de bliver sendt afsted. Hastighedsmæssigt er de 100% identiske.

Jeg kører selv med 2 AMD XP 1800+ processorer i dual her, og det kører
iøvrigt fint.

Mvh
Anders

Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 19:56

"Peter Pan" <.@anders.dk> wrote.

> [...]
> de bliver sendt afsted. Hastighedsmæssigt er de 100% identiske.
>

> Jeg kører selv med 2 AMD XP 1800+ processorer i dual her, og det kører

Jamen så tror jeg da bare jeg beholder den nu jeg kun har betalt prisen for
en "XP".

Mvh

Rasmus S