Ophavsmand/kvinde til "forældreløs" artike~
Fra : Jette

Dato : 24-05-02 23:32

Én eller anden har på et tidspunkt uploadet en artikel med titlen
"Reproduktion og drægtighed" (fin artikelt iøvrigt Noget er åbenbart
gået galt, for artiklen fik ikke et ID ved upload og har siden ligget og
"gemt" sig på serveren ... Jeg kom tilfældigvis forbi og opdagede artiklen,
som nu kan ses på hjemmesiden under kategorien "Avl"..

Men nu til 1000 kr's spørgsmålet... hvem har skrevet den?

..... og nej, man får ikke 1000 kr. hvis man kan svare, hi!

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-05-02 23:33

Hej Jette

Det er mig, der har skrevet den - da jeg havde trykket på upload gav den et
svar om, at den var gået igennem - fint nok. Så forsøgte jeg at uploade en
mere (om kønsmodenhed), men der fik jeg så det svar, at en artikel med det
ID allerede fandtes.... Ville have skrevet til dig i morgen, for jeg
uploadede dem ca. 5 minutter inden jeg skulle ud af døren, og er først
kommet hjem nu Og den er altså uploaded i dag, så den har ikke ligget
længe

Mvh. Camilla

Fra : Jette

Dato : 25-05-02 00:14

"Camilla Scharff" skrev:
> [...]
> uploadede dem ca. 5 minutter inden jeg skulle ud af døren, og er først
> kommet hjem nu Og den er altså uploaded i dag, så den har ikke ligget

Nå, okay.. så er jeg mere rolig *S*

Jeg skal nok kigge på problemet med det samme... Jeg giver besked her når
jeg har fundet fejlen...

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 25-05-02 00:24

Hej Camilla... så er problemet løst

Jeg havde lavet en ændring i databasen i forbindelse med artiklen om Tortie,
og det skulle jeg naturligvis lige have taget højde for... (sorry)

Mvh. Jette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-05-02 23:36

Hov - glemte lige - under punktet Kastration, har jeg lavet link til hhv.
den originale artikel om tidlig kastration, og min "uautoriserede"
oversættelse til dansk af artiklen, som jeg tidligere har haft i BB-bladet.
Hvis nogen opdager oversættelsesfejl eller lignende, så giv mig besked!

Mvh. Camilla