Tip til videoovervågning
Fra : flemse123

Dato : 24-05-02 20:52

Hej !
Håber at dette forum er det rette sted.
Sp. går på tip til, om der findes et mikrokamera, der ikke fylder alt
for meget (næsten usynlig ) i forbindelse med videoovervågning af et
rum.
Det skal kunne sende trådløst gerne med mikrofon samt kunne lagres på en
pc harddisk.
På forhånd tak !
FlF

http://www.kandu.dk/

Fra : Stig

Dato : 24-05-02 21:03

"flemse123" <flemse123.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Sp. går på tip til, om der findes et mikrokamera, der ikke fylder alt
> for meget (næsten usynlig ) i forbindelse med videoovervågning af et

Hvis du seriøs mener "usynlig" altså på størrelse med en nåleknappehoved, så
ja; Men du for aldrig penge til det.
Ville det ikke være nemmere, at tage et webcam (eller camara i den
størrelse) og gemme bag noget? Ligge det op på loftet, og så bore et lille
hul i luftet på 3mm ?

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 24-05-02 23:10

Søg evt. på google efter surveillance - der er mange spændende ting
imellem... Personligt har jeg en skurkagtig tanke om at investere i en
retningsbestemt mikrofon og nogle dirke (Bare for sjov skyld selvfølgelig!)

Mvh Thomas

Fra : H.C. Bruus VACC-DK

Dato : 27-05-02 21:43

LOL@Thomas