Kan ikke slette mails?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 24-05-02 20:20

Hejsa NG,

Jeg kører med Exim på min Debian Woody, og har sat det op således, at mails
til root og postmaster videresendes til min normale brugerkonto. Men jeg kan
ikke få lov at slette min mails.. dvs. at den ikke gider nogen fejl, men
ignorerer bare min "delete x" kommando.

Det gælder både mails, der er videresendt fra root og postmaster samt mails
til min alm. brugerkonto.

Nogen der har et trick??

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : enrique

Dato : 24-05-02 20:49

Yello

On Fri, 24 May 2002 21:19:53 +0200, Tonni Aagesen wrote:

> Nogen der har et trick??

rm -rf /

hehe

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre < enrique AT obel DOT auc DOT dk >

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 27-05-02 19:07

Tonni Aagesen wrote:

> [...]
> fejl, men ignorerer bare min "delete x" kommando.
>
> Det gælder både mails, der er videresendt fra root og postmaster samt

Hvad er permissions på /var/mail (eller /var/spool/mail) hhv. din inbox?

Det har næppe noget med videresendelsen at gøre, når det gælder for alle
mails i din inbox.

/Rasmus

God, root, what is difference?
God is more forgiving.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 27-05-02 22:33

"Rasmus Bøg Hansen" <moffe47@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er permissions på /var/mail (eller /var/spool/mail) hhv. din inbox?
>
> Det har næppe noget med videresendelsen at gøre, når det gælder for alle
> mails i din inbox.

Du har ret, det var der den var gal... Takker!

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>