Nokia +666 skilt...?
Fra : Nicklas Teisner

Dato : 08-02-01 12:34

Jeg har lånt min Nokia 5110 ud og da jeg fik den tilbage havde låneren
tastet et eller andet mystisk, så jeg nu har et underligt billede af et
slags kors med tallene 666 bagefter (+ 666) under mit operatørlogo. Hvordan
får jeg det væk igen? Han påstod noget i retning af, at det ville give mig
gratis SMS - yeah right! Jeg vil gerne have det væk igen - hvordan?

--
Nicklas Teisner
nt@gamepage.dk

Fra : Vezzel

Dato : 08-02-01 13:56

On Thu, 8 Feb 2001 12:34:15 +0100, "Nicklas Teisner"
<cfs3650@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>får jeg det væk igen? Han påstod noget i retning af, at det ville give mig
>gratis SMS - yeah right! Jeg vil gerne have det væk igen - hvordan?

Det med gratis SMS virker!! Men det kræver at både ham der sender og
modtager har det slået til. Og ja, jeg har afprøvet det!

Men hvis du absolut vil ha det værk, så er det menu -> indstillinger
-> sikkerhedsindstillinger -> Lukket brugergruppe

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-02-01 14:14

"Vezzel" <vessel@jyde.dk> wrote in message
> On Thu, 8 Feb 2001 12:34:15 +0100, "Nicklas Teisner"
> <cfs3650@vip.cybercity.dk> wrote:
>
> Det med gratis SMS virker!! Men det kræver at både ham der sender og
> modtager har det slået til. Og ja, jeg har afprøvet det!

Du har vel også din internetforbindelse hos Transnet + gratis pizza

/F

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 08-02-01 14:12

> Det med gratis SMS virker!! Men det kræver at både ham der sender og
> modtager har det slået til. Og ja, jeg har afprøvet det!

TeleDanmark, undskyld, TeleDanmark Communications tager sig ellers betalt
som sædvanligt hvis jeg sender til en anden, der også har det.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-02-01 14:44

Vezzel skrev:

>Det med gratis SMS virker!! Men det kræver at både ham der sender og
>modtager har det slået til. Og ja, jeg har afprøvet det!

BLAH!
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på nettet:
http://tjenpenge.com/

Fra : Jan Jeppesen

Dato : 08-02-01 15:20

:

:Det med gratis SMS virker!! Men det kræver at både ham der sender og
:modtager har det slået til. Og ja, jeg har afprøvet det!

Det der krysedylle tegn og så 666 skulle jo også få din telefon til at ringe
når man kører ind i en radar kontrol !! Det virker nok lige så godt som de
gratis SMS, beskeder, jeg får både regning for at sende SMS og for at
satse på min at min telefon ringer når jeg nærmer mig politiets automatiske
fartkontrol

Hilsen

Jan

Fra : Mickey

Dato : 08-02-01 16:07

"Jan Jeppesen" <janj@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> satse på min at min telefon ringer når jeg nærmer mig politiets

nej, det var 00000

Fra : Kim Andersen

Dato : 08-02-01 16:00

> Det med gratis SMS virker!! Men det kræver at både ham der sender og
> modtager har det slået til. Og ja, jeg har afprøvet det!

ja... og til jul får vi alle store pakker a' julemanden fra grønland.......
Man skal sku' da være lidt bagud for STADIG a' tro på den joke....

Fra : SPAM)@sexmagnet.com ~

Dato : 10-02-01 10:38

On Thu, 8 Feb 2001 16:00:08 +0100, "Kim Andersen"
<kim_andersen@mail.tele.dk> wrote:

>ja... og til jul får vi alle store pakker a' julemanden fra grønland.......
>Man skal sku' da være lidt bagud for STADIG a' tro på den joke....

Ja, og prøv at rende en tur rundt på enhver skole og se hvor mange
fæhoveder der render rundt med dét i displayet. LOL - Det ser sgu'
ikke for godt ud med ungdommens intelligens.

MEN for at fjerne det igen skal du bare ind i menuen "Indstillinger",
derefter "Sikkerheds indstillinger" og ind i "Lukket brugergruppe".
Den slår du bare fra, så er displayet normalt igen.

Hilsen Lars

Fra : FraxxFlame

Dato : 12-02-01 19:01

Jeg ville fæle mig stolt hvis det var mig der havde fået så mange idioter
til at gå rundt med lukket brugergruppe 666 på deres telefon... :p

Fra : N/A

Dato : 09-02-01 06:59

Fra : Jensn

Dato : 09-02-01 06:59

Og hvis i taster mit telefonnummer og oplyser navn og adresse, så får
i et slag tæsk for at komme med den slags vrøvl

Jensn

Fra : cfg

Dato : 09-02-01 15:25

> Og hvis i taster mit telefonnummer og oplyser navn og adresse, så får
> i et slag tæsk for at komme med den slags vrøvl
>
> Jensn

Det var godtnok den bedste indtil nu.....

--
Henrik Nielsen
Config@hardware.dk