Illustrator.
Fra : Jeppe Birkebæk

Dato : 24-05-02 16:25

Lige et hurtigt spørgsmål:

Hvad skal jeg gemme filen som, hvis jeg laver en lille fin tegning, der skal
ind i Flash og jongleres lidt rundt med ?

På forhånd tak
Jeppe Birkebæk

Fra : Mikkel Schultz

Dato : 24-05-02 18:28

> Hvad skal jeg gemme filen som, hvis jeg laver en lille fin tegning, der
skal
> ind i Flash og jongleres lidt rundt med ?

Enten i almindeligt .ai format eller i .eps - jeg mener .eps formatet giver
det bedste resultat...

/Mikkel

Fra : max

Dato : 27-05-02 00:31

"Jeppe Birkebæk" <jeppe@NOSPAMelysia.dk> wrote in message
> [...]
skal
> ind i Flash og jongleres lidt rundt med ?

Hvis du sidder med en ældre udgave af illustrator, mener jeg du kan
downloade en "plugin" så du kan exportere i swf.. Søg på CNET ..
Ellers kan du i mange tilfælde bruge de formater Mikkel foreslår..
mvh max

Fra : Jeppe Birkebæk

Dato : 27-05-02 06:26

Takker