Problem med include()
Fra : Alexander

Dato : 24-05-02 09:24

Hej gruppe!
Jeg har et problem med at inkludere filer med include().
Jeg benytter en UNIX server og har ingen problemer med at inkludere
PHP-filer der ligger i samme mappe som filen de skal inkluderes i. Men de
filer der skal inkluderes (som er perl-scripts) ligger ikke i samme mappe
som de filer hvori de skal inkluderes i. Jeg har prøvet følgende kode:
<?php include "http://www.minserver.dk/cgi-bin/perlscript.pl"; ?>
Men det virker ikke. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Alexander

Fra : Christian Joergensen

Dato : 24-05-02 11:03

On Fri, 24 May 2002 10:23:41 +0200, Alexander wrote:

> <?php include "http://www.minserver.dk/cgi-bin/perlscript.pl"; ?> Men
> det virker ikke. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Prøv at kigge på virtual()

--
Christian Jørgensen | If you need a screwdriver,
http://www.razor.dk | use the general purpose hammer.