Så flyttede hun i eget værelse...
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 24-05-02 09:08

I går gjorde vi det - vi flyttede Patricia ind i sit eget værelse for
at forsøge at få hende til at sove bedre om natten.

Hun bliver 1 år i næste måned og hun har ikke tidligere sovet så godt
som i nat (Hun sov fra 20.00 i går aftes til 06.30 i morges. Fik noget
mad, faldt i søvn igen og sov stadig da jeg tog på arbejde kl. 08.00).

Så hermed en opfordring til at prøve det samme for dem der måske har
søvnproblemer om natten.

Mvh. Brian

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 26-05-02 12:37

"Brian B. Christensen" <bbcdk@hotmailen.com> wrote in message
> [...]
> mad, faldt i søvn igen og sov stadig da jeg tog på arbejde kl. 08.00).
>
> Så hermed en opfordring til at prøve det samme for dem der måske har

Vi flyttede vores på eget værelse (få meter fra soveværelset ganske
vist... da hun var ca. 5 mdr. Det hjalp også på hendes nattesøvn.
Jeg tror simpelthen de bliver forstyrret hver gang vi vender os i sengen.

Håber det virker for jer ud over den ene nat!

Michael.

Fra : Lotte

Dato : 26-05-02 20:47

> [...]
> mad, faldt i søvn igen og sov stadig da jeg tog på arbejde kl. 08.00).
>
> Så hermed en opfordring til at prøve det samme for dem der måske har

Hej

Vores datter på 8 måneder flyttede også på eget værelse for 3 uger
siden. Hun sover meget bedre nu. Før kunne hun godt vågne 2-3 gange i
løbet af en nat. Nu sover hun igennem og sover også lidt længere om
morgenen.

Hilsen Lotte

Fra : JcLind

Dato : 31-05-02 19:58

"Brian B. Christensen" <bbcdk@hotmailen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som i nat (Hun sov fra 20.00 i går aftes til 06.30 i morges. Fik noget
> mad, faldt i søvn igen og sov stadig da jeg tog på arbejde kl. 08.00).

Vi flyttede Jannik ind i hans egen tremmeseng da han var 2 mdr. Hans
værelse er godtnok lige ved siden af, men vi fornemmer at han synes han
"hører til" i sin egen seng. Nogen gange kan han lige klynke lidt, men når
vi titter ind ved han vi er der og så sover han. Han sover fra ca. 20:30 til
ca 6:00 i en alder af 8 mdr. Der har enkelte gange været "krig på kniven"
fordi han ville lege og putte istedet for at sove. Han blev ikke taget op og
nu ligger han godt og tilfreds i sin seng hver nat.

> Så hermed en opfordring til at prøve det samme for dem der måske har
> søvnproblemer om natten.

Lad dem ikke ligge for længe i voksenrummet, her hører de ikke til særligt
længe.

> Mvh. Brian

vh jakob