Lungehandicap
Fra : Jens Erik Westerberg

Dato : 24-05-02 01:04

Hej gruppe!
Som lunge handicappet vil jeg gerne stille et spørgsmål til personer her i
gruppen.
Jeg har en såkaldt obstruktiv lungesygdom, og er indstillet til
lungetransplation på Rihgshospitalet. Jeg venter på transplation og håber
det kan gå hurtigt. Jeg har en dalende livskvalitet og er interesseret i at
høre fra andre i samme sitaution, eller fra personer som har et godt
kendskab til lungesygdomme.
Hilsen Jens Erik

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 24-05-02 03:27

Jens Erik Westerberg skrev:

>Som lunge handicappet vil jeg gerne stille et spørgsmål til personer her i
>gruppen.

Helt fint. Jeg kan bare ikke finde spørgsmålet Jens Erik.

>Jeg har en såkaldt obstruktiv lungesygdom, og er indstillet til
>lungetransplation på Rihgshospitalet. Jeg venter på transplation og håber

Det må være en rigtig træls ventetid.

>det kan gå hurtigt. Jeg har en dalende livskvalitet og er interesseret i at
>høre fra andre i samme sitaution, eller fra personer som har et godt
>kendskab til lungesygdomme.

Det er så ikke mig, men er det virkelig de eneste, du bryder dig om at
høre fra?

www.kajsvenningsen.dk/