Nyt køleskab
Fra : Lars Bonde

Dato : 23-05-02 18:03

Er der nogle der har en fornemmelse af hvad det ca. må koste af få udskiftet
en kompresser. Jeg har lige hørt en pris på 6000 gode danske kroner. Det
mener jeg lyder vildt.

På forhånd mange tak.

VH Lars

Fra : mahela

Dato : 23-05-02 19:15

"Lars Bonde" skrev d. 23-05-02 18:03 dette indlæg :
> [...]
Det
> mener jeg lyder vildt.
> Du kan købe et sæt komplet tilca 3000 kr der er en god brugsandvisning
med og det er ikke svært selv at montere

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Bonde

Dato : 23-05-02 19:52

Det kan man ikke. Man kan ikke selv fylde væske på.

Fra : Dieter Hahn

Dato : 25-05-02 00:42

Der er væske på !

Den monteres med nogle specielle koplinger... virker fint !

Dieter