Orientalerkillinger?
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-05-02 17:03

Hej gruppe (nok mest Trine Piltoft...)

Jeg har på D.S.O's side fået kig på et par havanakillinger der er i slægt
med Trine *G*
Stamnavnet er Pommy, og det er Piltoft's Ekstra Edition der er far.

MEEEN jeg har ikke fået svar på min mailede forespørgsel til ejeren så nu
spørger jeg her for at høre om der er nogen der kender til den opdrætter og
evt. ved om killingerne overhovedet stadig er til salg.... jeg er lige ved
at eksplodere af spænding *G*

Hilsen
Lisbeth
(der vil ha en killing nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu)
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-05-02 19:16

Hej Lisbeth!

Ups! Jeg havde faktisk tænkt mig jeg ville nævne det for dig, men så
kom jeg altså fra det igen.

Faren til killingerne er en bror til Flamme, og altså et barnebarn til
Tøsen som du vist hilste på i Hedensted?

Øvrige oplysninger mailer jeg til dig privat.

Skulle du foresten ikke først have killing efter sommerferien ;0)?

Hilsen Trine P.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-05-02 19:51

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Tøsen som du vist hilste på i Hedensted?
>
> Øvrige oplysninger mailer jeg til dig privat.

Jeps. Dem har jeg fået

> Skulle du foresten ikke først have killing efter sommerferien ;0)?
>
> Hilsen Trine P.

Jooeh, men nu ER de jo osse små endnu, så inden de er store nok til at komme
hjemmefra er det jo omtrent "efter sommerferien" De er lidt ældre end Jack
(altså minus 1 år) så det kommer såmænd nok til at passe - hvis altså det
bliver en af dem

Nuttede er de da i al fald. Og BRUNE!

Hilsen
Lisbeth

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 24-05-02 18:26

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> [...]
og
> evt. ved om killingerne overhovedet stadig er til salg.... jeg er lige ved

Bæv. Nu har jeg så fået svar, og de VAR solgt alle sammen
Så nu må I godt alle sammen holde øje med små brune katte for mig *G* - ja
og evt. blå, lilla eller hvide osse

Hilsen
Lisbeth