Nye øjer
Fra : Deaster

Dato : 23-05-02 15:18

Min efterhånden 12 år gamle Shakespeare kulfiberstang skal have nye øjer på
hele vejen op, hvor bliver det gjort ordentligt og il en fornuftig penge i
Københavnsomårdet?

Og ja, jeg er på det rene med at det objektivt sikkert ikke kan betale sig,
men det er sgu en nostalgisk gammel stang som jeg er meget glad for og som
har været med de mest underligt steder

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : hansi.christiansen

Dato : 23-05-02 17:09

"Deaster" skrev d. 23-05-02 15:18 dette indlæg :
> [...]
> selv og ikke Microsoft.
> Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk
> Du har fuldstændig ret , det kan ikke betale sig, men hvis du skal
have nye øjer, skal du vælge de nye med titanium, de kan holde stangens
levetid ud.Men hvorfor ikke gøre det selv ? Du kan gå på biblioteket og
låne en bog om stangbygning, det er ikke så svært. Jeg kender ingen som
gør det billigt, men spørg din grejforhandler.
God fornøjelse.
PS.Nye stænger kaster længere og vejer ikke så megetsom din gamle, du
kan jo prøve at få sådan en ny stang i hånden , når du alligevel skal
ned og have nye øjer.

http://www.kandu.dk/

Fra : Deaster

Dato : 23-05-02 21:48

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> PS.Nye stænger kaster længere og vejer ikke så megetsom din gamle, du
> kan jo prøve at få sådan en ny stang i hånden , når du alligevel skal

I know, og jeg har da også en del nye stænger b.la Supra Kinetic og den
kaster helt suverænt, men der nu noget ved ens gamle grej alligevel.

Fra : SGF

Dato : 23-05-02 20:34

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> skrev i en meddelelse
> [...]

sig,
> men det er sgu en nostalgisk gammel stang som jeg er meget glad for og som

Jeg kan anbefale www.hvidovresport.dk - Ove derinde er f... skrap til det
med stangbygning!!!

Mvh
Søren

> [...]