Pas på disse mennesker....de er dårlige be~
Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 08-02-01 08:41

Følgende skylder os penge for ubetalte varer:

Jesper Skrøder
Mjølnerparken 70, 4.tv.
2200 København N.
Skylder: Kr. 500,75

Henrik Rasmussen
Teglporten 4, 1 lejl. 10
3460 Birkerød
Skylder: Kr. 256,00

Det kan på den baggrund ikke være anbefalesværdig at handle med disse
mennesker da man ikke får sin betaling.

Med venlig hilsen
Finn Jensen
Shannon Fly Dressing

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 08-02-01 10:30

Jeg kunne tilføje yderligere personer til listen. Det kniber med folks moral
nu om stunder. :(

Martin N. Rasmussen (=> http://home.worldonline.dk/~Netfisk/)
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/
Besøg Jagt & Fiskerimagasinet, Aasvej 87 - Vildsund
7700 Thisted, Tlf. 97 93 13 25

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-02-01 12:53

Martin Nystrup Rasmussen wrote:

> [...]
> Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/
> Besøg Jagt & Fiskerimagasinet, Aasvej 87 - Vildsund

Dit indlæg er off-topic, og derfor uønsket i denne gruppe - læs hvorfor
på htt://www.usenet.dk

FUT: news:dk.admin.netikette

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : -- Kent --

Dato : 08-02-01 15:03

On Thu, 08 Feb 2001 12:53:15 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Niels
Ebbesen wrote:

<klip>

>Dit indlæg er off-topic, og derfor uønsket i denne gruppe - læs hvorfor
>på htt://www.usenet.dk

_Dit_ indlæg er off-topic, og derfor uønsket i denne gruppe, da det ikke
indholder noget der har med lystfiskeri at gøre.

Netcop!

OB lystfiskeri: kan ABU Ambassadeur Eon købes i Danmark?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-02-01 12:52

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 08-02-01 14:20

Ledsen om detta är "off topic" men eftersom meddelande publicerades här
måste jag ta upp det här.
Det är enligt Svensk lag förbjudet att publicera NÅGON FORM av material på
internet rörande andra människor (namn, adress etc) utan dera medgivande.
Hur är det i danmark? Kan detta inte resultera i rättsliga påföljder?
Jag håller dock med om att det är mycket dåligt att inte betala sina
räkningar.
Mvh Henric

"Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i
meddelandet news:E1sg6.54$uw2.752@news.get2net.dk...

Fra : Per Gade

Dato : 08-02-01 15:35

Kære Finn Jensen

Jeg tvivler på, at det er lovligt at hænge folk ud på denne måde, og det
hører under ingen omstændigheder hjemme i en gruppe for lystfiskere -
ligesom jeg er fuldstændig ligeglad med, hvem der skylder alle mulige andre
forretninger penge. Så fri os for disse uetiske gabestoks-metoder. Det siger
mere om dine egne forretningsmetoder end om de folk, du hænger ud.

Venlig hilsen

Per Gade

Finn Jensen [Shannon Fly Dressing] <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:E1sg6.54$uw2.752@news.get2net.dk...

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 08-02-01 16:23

In article <95uaps$rti$1@news.inet.tele.dk>, pergade@post.tele.dk says...
Kære Finn, Per og alle i andre...
Uanset hvem der skylder hvem penge, er det vel åbenlyst for enhver, at
forrige indlæg kun har et formål...nemlig at hænge en eller flere
personer ud offentligt, og tilmed at lade os andre spilde tid på at
hente/læse skidtet.
Lad dog være med at læse det, hvis det ikke har interesse, og lad så de
pågældende med penge tilgode om at få deres tilgodehavende på anden vis
end her i gruppen.
Alle der læser / kommenterer disse indlæg er kun med til at gøre tråden
længere og mere uinteressant da den ikke har noget med fiskeri at gøre...

//Jesper Lau

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 08-02-01 17:09

Ditt inlägg förlänger väl tråden lika mycket som någon annans...?
Svårt att "låta bli att läsa det, om det inte är av intresse" då intresset
för mig och gruppen först kan avgöras EFTER läsning av inlägget.
/H

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 08-02-01 16:36

Finn Jensens indlæg er uden tvivl off-topic, men det er en diskussion om en
grej-forretnings holdning til os lystfiskere vel ikke?
Som selvstændig næringsdrivende kan jeg sagtens forstå hans desperation over
evt. dårlige betalere, jeg har haft med nogen stykker at gøre og man blir
bare pisse sur på dem. Men det Finn Jensen ønsker er jo reelt ikke at advare
andre forretninger men at hænge disse kunder ud her i gruppen, med andre
ord, han prøver at tvære et privat slagsmål ud i fjæset på mig og jer andre
som en slags privat hævntogt og det vil jeg fanden fankemig ikke finde mig
i. For en gangs skyld er jeg helt på linie med NE, Det her er ikke bare "
uskyldig " spam som det er set et par gange for nylig, det er en direkte
uforskammet opførsel over for brugerne af denne gruppe, og svaret må være
det samme som til andre spammere - PIS AF MED JER.

Niels

Fra : Finn Jensen [Shannon~

Dato : 08-02-01 20:05

Tjaaa....emnelinjen indikerede jo at her ikke var tale om en fiskehistorie,
så hvis hr. Niels Ebbensen, som optræder som Netbetjent på hele usenettet
følte sig trådt over tæerne, så er dette beklageligt. Med da de omtalte
personer har købt fiskegrej og ikke, trods mange henvendelser, har betalt
for deres varer, så finder jeg gruppen relervant af hensyn til andre der
kommer til at gøre handler med disse personer indenfor fiskegrej.

Enden på historien for disse personer bliver nu fodgeretten og RKI.

Med venlig hilsen
Finn Jensen
Shannon Fly Dressing

Fra : Per Gade

Dato : 08-02-01 22:00

Finn Jensen [Shannon Fly Dressing] <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b3Cg6.381$uw2.10169@news.get2net.dk...
> Tjaaa....emnelinjen indikerede jo at her ikke var tale om en
fiskehistorie,

Hvad skal vi så med den her? Jeg tror, du skræmmer en masse potentielle
kunder væk med din fremfærd - den er uetisk og formentlig ulovlig. Det er en
helt uhørt udhængning af enkeltpersoner.

Venlig hilsen

Per Gade

P.S. Sidste indlæg fra mig om denne sag.

Fra : John Hewalo

Dato : 08-02-01 23:01

On Thu, 8 Feb 2001 21:59:30 +0100, "Per Gade"
<pergade@post.tele.dk> wrote:

>Hvad skal vi så med den her? Jeg tror, du skræmmer en masse potentielle
>kunder væk med din fremfærd - den er uetisk og formentlig ulovlig. Det er en
>helt uhørt udhængning af enkeltpersoner.

Ja, det er ulækkert.

Og hvem siger det er sandt?

--
Venlig hilsen
John

Fra : Kalle

Dato : 08-02-01 22:26

Kære gruppe

Finn har prøvet at give os sine produkter så billigt som muligt.
Jeg tror, at han ikke er en egentlig forretningsmand, men en fluebinder, der
ønsker at give andre et godt udvalg til billige penge.
Var det ikke ham, der havde en hjemmeside med "Wayondotte" høns eller
lignende.
For så har jeg jo nok været medskyldig i hans forretning på nettet, da jeg
opfordrede "Wayondotte" Finn til at sælge hans fjer.
Vær mod andre, som du ønsker de skal være mod dig og Finn er en rar mand.

Hilsen fra Karsten brydsoe@image.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-02-01 00:03

Kalle wrote:

> [...]
> Jeg tror, at han ikke er en egentlig forretningsmand, men en fluebinder, der
> ønsker at give andre et godt udvalg til billige penge.

Stop nu for h..... - news:dk.fritid.lystfiskeri er ikke, og skal ikke
være en gabestok, eller en underafdeling af Ribers Kredit Information.

Jeg er også erhvervsdrivende, og jeg hader også dårlige betalere, men
det er altså et ekstremt voldsomt skridt, at annoncere deres navne og
adresser på UseNet, og man skal faktisk have en debitor dømt i en
incasso-sag førend de må registreres i RKI, for det er jo lovligt at
tilbageholde betalingen for en vare, som man ikke er tilfreds med.

Nu XFUT'er jeg til: news:dk.admin.netikette - og så skal det altså være
slut med denne tråd her i lystfisker gruppen....!!!

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels

Dato : 09-02-01 08:38

her handler det om lystfiskeri !..............eller ska jeg skrive om min
ligtorn ?

"Finn Jensen [Shannon Fly Dressing]" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i
en meddelelse news:E1sg6.54$uw2.752@news.get2net.dk...