Director og Shockwave
Fra : Ricki

Dato : 23-05-02 10:36

Hej,

Hvem kan fortælle mig om der er fordele ved at bruge subj. til at lave
animerede og interaktive websites i forhold til Flash 5

Hilsen Ricki

Fra : Mikkel Schultz

Dato : 24-05-02 18:34

> Hvem kan fortælle mig om der er fordele ved at bruge subj. til at lave
> animerede og interaktive websites i forhold til Flash 5

Nej ikke rigtigt - Flash plug-in'et er mere udbredt en Shockwave plug-in'et,
Flash er skalerbart (i hvert fald kan det instilles til det), generelt er
vektorgrafik "lettere" end .jpg, .gif, .bmp og andre grafikformater.
- det er ihvertfald min opfattelse/oplevelse.

/Mikkel

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 27-05-02 20:46

On 23/05/02 11:35, in article acid4q$irj$1@sunsite.dk, "Ricki"
<webfabrikken_NOSPAM@pc.dk> wrote:

> Hej,
>
> Hvem kan fortælle mig om der er fordele ved at bruge subj. til at lave
> animerede og interaktive websites i forhold til Flash 5
>
> Hilsen Ricki

Directors player er mere stabil end flash's. Director kan flere ting på en
anden måde, og den har 3D-understøttelse.
Flash er hurtig, stabil nok hvis man bare giver den nogle frames at tænke
over tingene i, legende let og snakker rigtig godt sammen med f.eks. html og
php.
Hvis det er websites med almindeligt web-indhold: Go Flash!
Hvis det er applikationer eller andet specielt: Consider (men jeg ville
vælge flash)
Hvis det er 3D simulering af omgivelser og sådan: Director (eller snyd med
Swift og Flash)
Investerer du tid i at dygtiggøre dig mht. en fremtid indenfor animeret web,
så vælg flash. Directors få plusser bliver indhentet med tiden.

Mvh. Poul

Fra : Ricki

Dato : 28-05-02 07:46

Tak for svarene.