Nokia CardPhone -ÆV!
Fra : Peter Jensen

Dato : 23-05-02 10:38

Min ven har netop købt en splinterny Compaq bærbar med XP og hele
molevitten. Og så viser det sig sgu, at hans Nokia Cardphone ikke kan bruges
til XP. Kan det virkelig passe -jeg mener, der er da snart XP på de fleste
nye bærbare? Nogen, der har et forslag til plan B?

mvh
peter

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 23-05-02 16:30

"Peter Jensen" <pmj@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruges til XP. Kan det virkelig passe -jeg mener, der er da snart XP
> på de fleste nye bærbare? Nogen, der har et forslag til plan B?

Jeg har absolut ingen problemer med min Nokia Cardphone 2. RPM - 1 og bruger
den i forskellige bærbare computere alle med win XP PRO DK og både med High
speed og normal mobil forbindelse.

--
Fjern NO SPAM i emailadresse
Med venlig hilsen

Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-05-02 21:59

"[6800] B. Rosch" <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
bruger
> den i forskellige bærbare computere alle med win XP PRO DK og både med

Det lyder underligt -min ven kan ikke engang få lov til at installere
cd-rommen og Nokia siger selv, at de endnu ikke har lavet en driver, der
virker. Hvilket indianertrick bruger du?

mvh
peter

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 24-05-02 05:23

:: "[6800] B. Rosch" <roschNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
:: news:3ced0b14$0$58779$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
::
[...]
Jeg har ingen tricks brugt overhovedet. Hvor i landet bor din ven. Lad ham
kontakte mig pr mail, så måske kan vi finde ud af om jeg kan hjælpe ham.

Fra : Finn I

Dato : 24-05-02 16:17

> til XP. Kan det virkelig passe -jeg mener, der er da snart XP på de fleste
> nye bærbare? Nogen, der har et forslag til plan B?

Ja det passer godt nok at Nokia ikke har XP drivere - selv om det ikke lyder
særligt professionelt.
Jeg har været ude for samme problem som dig (din ven). Men hent win2000
driveren til cardphonen og så tror jeg at det virker. Det gjorde det i hvet
fald for mig (også på en Compaq for øvrigt).

Mvh
Finn I.