Karrebæksminde
Fra : otn

Dato : 23-05-02 09:01

Gode steder efterlyses på Enø eller Vesterhave når der skal fiskes fra
"fastlandet".

PFT

Nybegynderen

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 23-05-02 09:29

I april fangede jeg en havørred på 73 cm ca en km NV for Karrebæksminde. Et
hundrede meter efter hvor strandhusene stopper. Der ligger nogle sten i
vandet, som kun er synlige ved lavvande.

mvh

Erik Breum Petersen

Fra : Ole Mose

Dato : 24-05-02 12:51

"otn" <otn@stofanet.dk> wrote in message
> Gode steder efterlyses på Enø eller Vesterhave når der skal fiskes fra
> "fastlandet".
Jeg kender ikke selv stedet, men der er skrevet lidt om det her.
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=spsm&funk=vis&spId=752

Med venlig hilsen

Ole