Kattetræf 15. juni i Østjylland
Fra : Mette Svangren

Dato : 23-05-02 08:46

Hej alle

Det ser jo ud som om denne dato er et godt bud. Så lad os ved simpel virtuel
håndsoprækning se, hvem der kan deltage i Østjysk kattetræf denne dag

MVH Mette (og Ludde og Ladde, der synes mor lugter mærkeligt, hver gang hun
har været ude i værkstedet)

Fra : Katrine Nederby

Dato : 23-05-02 11:18

Hejsa

Jeg kan godt komme og glæææder mig.

Katrine

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 27-05-02 12:54

Jeg vil også stdig gerne med og vil da også meget gerne med op at køre med
nogen fra Århus hvis det er muligt men jeg kommer nu alligevel, selvom det
ikke kan lade sig gøre. Jeg glæder mig allerede.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 23-05-02 11:45

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> håndsoprækning se, hvem der kan deltage i Østjysk kattetræf denne dag
>
> MVH Mette (og Ludde og Ladde, der synes mor lugter mærkeligt, hver gang hun

Jeg kan også stadig godt komme. MEN jeg tror nok jeg skal have lidt mere
at vide om hvordan man kommer dertil - går der offentlige
transportmidler? Hvis jeg selv skal finde vej fra Århus i min bil ender
jeg sikkert i Skagen eller sådan noget (!) - jeg kan fare vild i en
telefonbox :o/

Så altså...Er der nogen (eller noget) der kører fra Århus?

Eller forresten...hvornår på dagen er det? For om aftenen bli'r jeg nok
ikke populær hvis manden skal ud og køre efter ungernes sengetid....

Hilsen
Lisbeth
der glæder sig

Fra : Mette Svangren

Dato : 23-05-02 11:51

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller forresten...hvornår på dagen er det? For om aftenen bli'r jeg nok
> ikke populær hvis manden skal ud og køre efter ungernes sengetid....

Det er i Stouby, som ligger på nordsiden af Vejle Fjord, midt mellem Vejle
og Juelsminde. Der er ganske gode forbindelser via tog og bus, men mon ikke
der er andre, der kører fra Århus?

Ang. tidspunkt vil jeg foreslå enten frokost eller kaf'tid

MVH Mette

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 23-05-02 12:19

Jo, jo, jeg vil da også godt med.
kaffetid synes jeg lyder fint.
Hilsen Vibeke L

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-05-02 16:30

> [...]
ikke
> der er andre, der kører fra Århus?
>
> Ang. tidspunkt vil jeg foreslå enten frokost eller kaf'tid

Hvis det er til kaffetid kan jeg muligvis overtale stifinderen (min mand
altså) til at køre mig derned. I så fald har vi plads til en mere i bilen,
men jeg kan ikke love noget lige nu.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Trine Piltoft

Dato : 23-05-02 19:49

Jeg vil også meget gerne med - måske får vi oven i købet lov til at
nusse lidt på killinger :0)?

Hilsen Trine P.

Fra : Mette Svangren

Dato : 23-05-02 20:27

"Trine Piltoft" <piltoftsSLETDETTE@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil også meget gerne med - måske får vi oven i købet lov til at
> nusse lidt på killinger :0)?

Mon ikke! Det er jo et helt overskudslager, vi efterhånden holder os *S*

MVH Mette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-05-02 19:56

Jaaaa jeg er oz med på en TE-tår den 15. juni

Hvis der er en i bil, som vil have mig med på slæw - så sig endelig til *S*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Mette Svangren

Dato : 23-05-02 20:26

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> Jaaaa jeg er oz med på en TE-tår den 15. juni

Bare rolig, Joan *G*. Jeg brugte kun betegnelsen "kaffetid", fordi den af
uvisse grunde er mest udbredt. Her hos os hedder det faktisk te-tid

MVH Mette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-05-02 20:44

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message
> Jaaaa jeg er oz med på en TE-tår den 15. juni
>
> Hvis der er en i bil, som vil have mig med på slæw - så sig endelig til
*S*

Ja, kaffe, det er noget man holder myrer væk med, ikke? *G*

Og HVIS jeg bliver kørt kan du selvfølgelig komme med os Men jeg har
ikke liiige nævnt det for John endnu *G*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-05-02 15:52

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message

> *S*
>
> Ja, kaffe, det er noget man holder myrer væk med, ikke? *G*

Jo så vidt jeg ved *G*

> Og HVIS jeg bliver kørt kan du selvfølgelig komme med os Men jeg har
> ikke liiige nævnt det for John endnu *G*

Ok det lyder godt Lisbeth - du må lige sige til ikk *S*
Ellers kan vi måske følges i en bus eller noget (toget stopper desværre ikke
i Hovedgård)

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Linda

Dato : 24-05-02 19:19

Hej med jer

Jeg må desværre melde fra, da jeg har været ude for en ubehagelig oplevelse,
og det med at tage hjemmefra huer mig ikke lige, i øjeblikket har jeg bare
problemer med at komme ned at handle, eller besøg veninder, jeg tror ikke
jeg har de resurcer der skal til, jeg håber at i får en god dag.

Mvh
Linda, Frederik og Venus
P.S. Jeg kan ikke tale om det, da det er en politisag !

Fra : Christina K

Dato : 24-05-02 19:43

Mette Svangren <svangut@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cec9e49$0$13486$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej alle
>
> Det ser jo ud som om denne dato er et godt bud. Så lad os ved simpel
virtuel
> håndsoprækning se, hvem der kan deltage i Østjysk kattetræf denne dag

Hermed et stk. virtuel håndsoprækning fra mig og jeg glæder til vi ses!
Jeg kører helt sikkert her fra Bjerringbro via Låsby, Skanderborg,
Hovedgård......?*S* og nedefter. Så hvis I skal med op og køre, så må I
lige sige til.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-05-02 20:45

Du er bare for skøn Christina *S*
Vi må da vidst lige snakke sammen om samkørsel hele banden så *G*

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Christina K

Dato : 30-05-02 14:28

Joan Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:acm583$84m$1@sunsite.dk...
> Du er bare for skøn Christina *S*
> Vi må da vidst lige snakke sammen om samkørsel hele banden så *

Ja, jeg kan i hvertifald sagtens samle op på min vej. Hvornår skal vi
komme, altså være der??

Missehilsener
Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 30-05-02 20:32

"Christina K" <christinak@adr.dk> wrote in message

> [...]
> nyhedsmeddelelse:acm583$84m$1@sunsite.dk...
>
> Ja, jeg kan i hvertifald sagtens samle op på min vej. Hvornår skal vi

Måske kunne det også arrangeres at der blev samlet op ved toget?

Jeg ved stadig ikke helt hvordan jeg kommer derned, men jeg KOMMER!

Hilsen
Lisbeth

Fra : Katrine Nederby

Dato : 31-05-02 01:23

Jeg vidste, der var et sted, jeg havde glemt at skrive......
Jeg kommer også og har egentlig planer om at tage toget til Horsens og så
enten lokke mon kære moder til at køre taxa (hun bor ikke så langt fra
Stouby) eller også finde ud af noget med en bus. Men hvis nogen (Christina?)
alligevel kører, vil jeg da også gerne mænge mig ind på bagsædet (det ender
ski med at vi skal leje en minibus *G*)
Uanset hvordan vi kommer frem, glæder jeg mig ihvertfald til at se jer alle
igen + et par nye ansigter *S*

Katrine

Fra : Christina K

Dato : 31-05-02 07:10

Katrine Nederby <katnederby@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf6c058$0$78793$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

> ski med at vi skal leje en minibus *G*)
> Uanset hvordan vi kommer frem, glæder jeg mig ihvertfald til at se jer

Hej hej
Jamen, vi skal da nok finde ud af noget. Hvis både dig og Lisbeth skal
med fra Aarhus, så er det ikke så stor en omvej at køre via Aarhus, hvis
bare vi kan mødes f.eks ved Motorvejsnedkørslen i Tilst? Så bagefter kan
vi køre omkring Hovedgaard og tage Joan med, så bliver Escorten også
fyldt op *GG*

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 31-05-02 11:02

> [...]
> bare vi kan mødes f.eks ved Motorvejsnedkørslen i Tilst? Så bagefter kan
> vi køre omkring Hovedgaard og tage Joan med, så bliver Escorten også

Jubiii! -Det ' en aftale.
-Og så kan vi andre (mig og Lisbeth) måske også luske os til et lille kig på
Neo og Dixie *fedte for Joan*

Katrine *S*

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-05-02 18:31

> Jubiii! -Det ' en aftale.
> -Og så kan vi andre (mig og Lisbeth) måske også luske os til et lille kig

> Neo og Dixie *fedte for Joan*
>
> Katrine *S*

Jaaaa det kan I *S* Men det er nu ikke mig I skal fedte for - nok nærmere
Neo *G*
Dixie kaster sig nok på gulvet med alle 4 hjul i vejret, for at få nus

Glæder mig til vi ses

Knus fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-05-02 18:38

> [...]
> Neo *G*
> Dixie kaster sig nok på gulvet med alle 4 hjul i vejret, for at få nus

Jæææh....

Jeg SKAL altså også ha' (mindst) et glimt af Neo. Han er så flooooot

Vi ses

Hilsen
Lisbeth

Fra : Birgitte

Dato : 27-05-02 16:28

Jeg får desværre udenlandsgæster den dag,- så jeg venter til næste møde.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust