Opstarts/boot problem med Asus TUSL2-C
Fra : Mizar

Dato : 23-05-02 08:37

Hej !

Jeg har et mindre problem når jeg genstarter min PC.

Skærmen slukker i 3-4 sekunder, bl.a. i det tidsrum hvor der
står "tryk DEL for at komme til BIOS". Den starter selv op igen
efter de 3-4 sekunder, men det er lidt et irratationsmoment.

Jeg har prøvet med mindst muligt installeret i PC´en men resultatet
er det samme. Jeg har prøvet at cleare CMOS da det var hvad Asus-
support anbefalede, men uden resultat.

Nogle ideer ??

Systemet:
Asus TUSL2-C
PIII - 866 MHz
Matrox G400Max
Sony G420 skærm
256 MB PC133 RAM
Barracuda IV 60 GB Disk
Cdrom, floppy, netkort osv.

På forhånd tak
Brian

Fra : Spooky©

Dato : 02-06-02 23:01

Hej..

Ja - det er ikke en fejl på dit MB - men skyldes formentligt at
dit system bliver "clearet" efter en ny reboot'ning - så at sige.
Mine skærme ( 3 PC'ere) - slukker også kortvarigt efter en
genstart, og når de gør det alle tre - så er det normalt! Så det
skal du ikke være nervøs over! *S*

Mvh.

Spooky(©)