Amitech blæser larmer af helv.. til.
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 23-05-02 07:40

Hej,

Jeg har fået mig en sprit ny Amitech bærbar computer. Lækker sag.
Bortset fra at blæseren i den larmer af pommerns til. Den starter
hver 4-5 minut. Den har en meget skinger og høj tone, så det er
uundgåeligt at ignorere.

Jeg har skrevet til Amitech, og de siger sådan set bare at de kun har
den blæser. Er der nogle der har erfaring med at skifte blæser i
sådan en karl? Jeg går ud fra der bare sidder en almindelig 12V's
blæser i sådan en?

Fra : Anders Schwartz

Dato : 24-05-02 12:57

> Jeg går ud fra der bare sidder en almindelig 12V's
> blæser i sådan en?

Hvis der er plads til det kunne du vel bare sætte en modstand på...

Mvh

Anders

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 29-05-02 11:41

Anders Schwartz wrote in news:acl9qs$7j0$1@newsreader.mailgate.org:

> Hvis der er plads til det kunne du vel bare sætte en modstand på...

Tjoee.. Men så falder omdrejningerne. Det er trods alt en P4 1.6 så
der skal køles noget. Jeg tror den justerer omdrejningerne efter
varmemængden. Jeg er overbevist om at det er lejerne der skriger.
Ville helst sætte en ny i.