Tillykke!!!
Fra : Annette Skovbon

Dato : 22-05-02 23:02

Min klok HAR tikket 00:00,- hvilket betyder at det er d. 23. Maj
Dette er ligmed at Louise fra Shuno Zahra har fødselsdag :)

Tillykke Louise,- god vind fremover

Venligst Annette

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-05-02 00:12

Også til lykke herfra

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-05-02 03:08

Ja endnu engang tillykke Louise *S*
Jeg vil daffe til Kbh nu *gab* det er tidligt.

Ha' en god dag

Knus fra
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Birgitte

Dato : 23-05-02 07:01

Hej Louise
Et stort tillykke fra mig og alle misserne.
Hvad har du fået i gave, man er vel altid lidt nysgerrig
Jacob har garanteret serveret morgenmad på sengen, ellers burde han skamme
sig
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-05-02 07:59

Jamen så vil jeg tilslutte mig STORT tillykke
Louise og mange spin og næsemøz fra Tortie og rødderne.

knus
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 23-05-02 11:36

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> wrote in message

> Min klok HAR tikket 00:00,- hvilket betyder at det er d. 23. Maj
> Dette er ligmed at Louise fra Shuno Zahra har fødselsdag :)
>
> Tillykke Louise,- god vind fremover
>
> Venligst Annette

Hi hi, så ER der andre end kattene der bliver fejret herinde.

Tillykke tillyke også fra os

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Annette Skovbon

Dato : 23-05-02 13:16

Hej alle sammen!

Tusind tak for alle tillykkerne J

Nææh, Birgitte, Jakob havde sgu ik tænkt sig at vække mig med morgenmad
på sengen kl 4 i morges, så det måtte jeg undvære J Men sikke dejligt
det var at vågne op til Tillykke mails J

Jeg kan stadig ikke skrive indlæg herinde, men læser flittigt med hver
dag J

Knus fra Louise

DK Shuno Zahra - Opdræt af norske skovkatte

http://www.shunozahra.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 23-05-02 15:45

Louise: du kan da evt oprette en "konto" på groups.google.com - så kan
du garanteret skrive igen...

mvh

Jesper B

--
IT-Vest Odense: <http://www.it-vest.sdu.dk/cim/>

Fra : Kate

Dato : 23-05-02 16:06

Jesper Brunholm <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in

> Louise: du kan da evt oprette en "konto" på groups.google.com - så
> kan du garanteret skrive igen...
>
> mvh
>
> Jesper B

Ja, det gjorde jeg da Orange's nyhedsgrupper var nede i 3 uger.
Desværre gik der omkring 6-8 timer før et indlæg var inde.
Hvad med sunsite. Den bruger jeg når Orange er nede.

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 23-05-02 16:12

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> Louise: du kan da evt oprette en "konto" på groups.google.com - så kan
> [...]
I den forbindelse vil jeg klart anbefale Newsgate (http://www.newsgate.dk)
den er 100 gange bedre end Google Groups og opdaterer meget meget hurtigere.
Det er den jeg bruger når jeg er på arbejde og selvom jeg har prøvet både
Google Groups og Kandu (ædr) er der i mine øjne kun Newsgate der duer.

Men det var OT, så slut for nu

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Pernille Scharff

Dato : 23-05-02 13:24

Også tillykke til Louise herfra!

Pernille, Silk og Ce'Nedra

Fra : Kate

Dato : 23-05-02 16:03

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> wrote in

> Tillykke Louise,- god vind fremover
>
> Venligst Annette

Også tillykke herfra. Du har da vidst opført dig ordentligt i det
forløbende år

Kate