Hvordan oprette underdir på IMAP server vi~
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 22-05-02 22:37

Jeg har en IMAP server kørende (den siger IMAP4rev1 2000.287mdk når jeg
laver en telnet til port 143), og jeg kan ikke oprette underdig hverken
vha. Outlook Express, Sylpheed eller SquirrelMail. Går jeg derimod ind
manuelt og lave et direktorie via en shell, og kopiere en mailfil ind,
kan alle klienterne bruge underdirektoriet - de kan så bare ikke slette
den. Er det fordi jeg har en for dårlig IPAM server, eller er der andet
i vejen ?

--
/Jørn

I will report any spam-mail - spam is illegal in Denmark
Use http://spamcop.net

Fra : Troels Arvin

Dato : 22-05-02 23:02

On Wed, 22 May 2002 23:37:18 +0200, Jørn Hundebøll wrote:

> Er det fordi jeg har en for dårlig IPAM server

Det tror jeg, ja. Overvej Cyrus (meget velgennemtestet og med en
arkitektur, der giver god beskyttelse mod at evt. sikkerhedshuller kan
kompromittere grundsystemet) eller Courier (relativt let at have med at
gøre, synes jeg).