Hvordan er det nu....med fdisk?
Fra : ckun

Dato : 22-05-02 21:55

Hej

Jeg er ved at køre en ny computer op og har gang i en fdisk.......men
hukommelsen er ikke lige hvad den har været. Er der nogen der kan hjælpe?

Venligst
Charlotte

Fra : Jan

Dato : 22-05-02 22:35

> Jeg er ved at køre en ny computer op og har gang i en fdisk.......men
> hukommelsen er ikke lige hvad den har været. Er der nogen der kan hjælpe?

Hvad vil du vide ?

Fra : UraNoS

Dato : 22-05-02 23:12

Hvis du bare skal lave en partition skal du bare skrive fdisk i dos, og så
tryke enter, enter og enter

derefter ecs og genstart og skriv format c:

Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 22-05-02 23:16

"ckun" <ckun@privat.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg er ved at køre en ny computer op og har gang i en fdisk.......men
> hukommelsen er ikke lige hvad den har været. Er der nogen der kan hjælpe?

Du skriver FDISK (programmer kan kun køre i ren DOS, ikke noget med kommando
prompt i Windows eller andre fiks fakserier).

Du opretter derefter en primær partion på drevet og lader den fylde 100%.
Formater drevet og du er klar klar.

Fra : Madsen

Dato : 22-05-02 23:57

ckun skrev:

> Jeg er ved at køre en ny computer op og har gang i en
> fdisk.......men hukommelsen er ikke lige hvad den har været. Er
> der nogen der kan hjælpe?

Kan: <http://www.wintip.dk/guides/fdisk/> bruges?

Madsen.