Tjek video/tegnefilm
Fra : Brian Andersen

Dato : 22-05-02 21:41

Jeg har for første gang brugt video-funktionen i Flash MX. Hele svineriet på
80 sekunder kan streames med 5KB/sekund, så selv 56K modemer kan være med.

Fortæl mig, hvad I mener (og om det virker)

www.bluesbrother.dk/kogalskab/

/Brian

Fra : Danny Andreasen

Dato : 23-05-02 12:08

det ser fedt ud... men din loader er dybt irriterende på min forbindelse,
den tæller op og ned i en uendelighed. hvad med bare at bruge en procent
loader?

Fra : Brian Andersen

Dato : 23-05-02 16:13

> det ser fedt ud... men din loader er dybt irriterende på min forbindelse,
> den tæller op og ned i en uendelighed. hvad med bare at bruge en procent
> loader?

Hvad for en forbindelse har du? Jeg har kun tjekket med min egen ISDN
(7KB/S), og der nåede man nærmest ikke at se preloaderen.

(Det er lidt mystisk, for det burde kun være ved en meget varierende
hastighed på modemet, at preloaderen kan gå op og ned)

/Brian

Fra : Danny Andreasen

Dato : 24-05-02 22:51

jeg bor på et kollegie hvor en stor mængde bruger, (mis)bruger en helvedes
dårlig forbindelse... at fra 0 til 30 kb/s.

Fra : Caramella

Dato : 25-05-02 15:06

Veldig, veldig sjovt! (Hvordan er min dansk?)
Både filmen og skytespillet :)
Mvh
Kristin B.