Keylogger
Fra : Nocturno Culto

Dato : 22-05-02 17:02

Er der nogen der ved hvor man kan finde en keylogger, der logger alle
tastetryk i et netværk. Den jeg har nu virker kun på den maskine den er
installeret på

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 22-05-02 17:11

"Nocturno Culto" <zodiax@*nospam*jesspar.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en keylogger, der logger alle
> tastetryk i et netværk. Den jeg har nu virker kun på den maskine den er
> installeret på

For at en keylogger kan virke skal den være installeret på computeren, for
at overtage
INT 09. Jeg tror det du har brug for er en sniffer.

mvh
db

Fra : Nocturno Culto

Dato : 22-05-02 17:23

"Daniel Blankensteiner" <db@traceroute.dk> wrote

>Jeg tror det du har brug for er en sniffer.

Okay er det ikke sådan en der analyserer de pakker der bliver sendt gennem
netværket eller sådan noget ? Findes der "begynder" programmer af den art
der er nemme at gå til og giver mig det resultat jeg vil have - at jeg kan
se alt hvad der er blevet skrevet i netværket ?

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 22-05-02 17:30

> [...]
> der er nemme at gå til og giver mig det resultat jeg vil have - at jeg kan
> se alt hvad der er blevet skrevet i netværket ?

Med en sniffer kan du se alt det de andre sender fra og til nettet eller
LAN'et
(hvis det dog ikke er krypteret). Nogle sniffer er lavet til kun at sniffe
windows
passwords, men med de fleste kan du se alt i pakkerne. Hvilken sniffer du
skal
bruge kommer an på dit OS.
Men med en sniffer kan du naturligvis ikke se, hvad der sker "lokalt" på de
enkelte
computere, som du kan med en keylogger.
Du vil vel ikke misbruge denne mulighed til at snage i folks privatliv, vel?

mvh
db