Epson printer klik-lyd
Fra : P.Sørensen

Dato : 22-05-02 16:36

Har netop installeret ny epson stylus photo 810 printer.
Det undrer mig at den - hver gang den hiver et stykke papir ind - giver et
højt "klik", eller "klap" om I vil - nærmest som en fjeder der klapper ned
mod et eller andet. Jeg kan ikke lige se, præcis hvor det sker, men ville
lige høre, om andre med samme printer har samme problem - og dermed udelukke
at det er MIN printer, der er unormal??!
P.sørensen

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : H.R

Dato : 22-05-02 18:15

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige høre, om andre med samme printer har samme problem - og dermed
udelukke
> at det er MIN printer, der er unormal??!
jeg her en epson stylus photo 790
og den siger det samme som din
det er når den snupper et stykke papir
og jeg syntes at det lyder som et "klap"