RAM til inspiron
Fra : Nuxx

Dato : 22-05-02 13:58

Jeg har en Inspiron 8100 m. 256 MB RAM. Jeg vil gerne have noget mere men
opgraderingen fra dell koster over 2000 (Hvad tænker de på???!??!). Er der
nogen der har erfaringer med andet end opgraderingen fra dell?

Mvh.

Mads

Fra : Uni Bull

Dato : 22-05-02 15:54

"Nuxx" <mads@gmx.co.uk> wrote in message
> Jeg har en Inspiron 8100 m. 256 MB RAM. Jeg vil gerne have noget mere men
> opgraderingen fra dell koster over 2000 (Hvad tænker de på???!??!). Er der
> nogen der har erfaringer med andet end opgraderingen fra dell?

Jeg har opgraderet min I8000 med alm. SODIMM.
Der skulle i hvert fald ikke være noget i vejen for at opgradere med RAM
købt "ude i byen". Bare sørg for at det er den rigtige slags - og at du har
et ledigt slot.

--
Uni Bull
København K

Fra : Thomas

Dato : 22-05-02 19:30

"Nuxx" <mads@gmx.co.uk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Inspiron 8100 m. 256 MB RAM. Jeg vil gerne have noget mere men

Prøv evt. at se her http://www.itbutikken.dk/vareinfo.asp?varenr=Act613394

/T

Fra : Bo Pedersen

Dato : 23-05-02 05:33