Findes der ingen eksterne SCSI brændere?
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-05-02 13:05

......som kan brænde med mere end 10-12 speed?

Jeg er på udkik efter en brænder, den skal køre med SCSI og brænde med
mindst 20-24x...Jeg synes ikke edbpriser har nogen, ved i hvor jeg kan finde
nogen henne?

MVH
Thomas

Fra : Deaster

Dato : 22-05-02 13:27

Thomas Eg Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Jeg er på udkik efter en brænder, den skal køre med SCSI og brænde med
> mindst 20-24x...Jeg synes ikke edbpriser har nogen, ved i hvor jeg

Joda, både HP og Plextor laver vist 32x eksterne brændere. Se evt. på
www.edbpriser.dk

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-05-02 14:33

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in message

> Joda, både HP og Plextor laver vist 32x eksterne brændere. Se evt. på
> www.edbpriser.dk

Jeg har prøvet, men den hurtigeste er altså 12x og det synes jeg er for
langsomt når man tager i betragtning af hvad bussen/harddiskene kan klare:-/
Den behøver heller ikke være ekstern, bare den er hurtigere end
12x....mindst 20-24 stykker...

MVH
Thomas

Fra : Deaster

Dato : 22-05-02 16:05

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> wrote in message

> [...]
klare:-/
> Den behøver heller ikke være ekstern, bare den er hurtigere end

Ups, det havde jeg lige overset, nå men pyt, Itbutikken har en 24x Yamaha
istedet.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-05-02 16:44

> Ups, det havde jeg lige overset, nå men pyt, Itbutikken har en 24x Yamaha
> istedet.

Hvor ser du sådan en til SCSI henne?

MVH
Thomas

Fra : Deaster

Dato : 22-05-02 16:55

> "Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in message
> med
Yamaha

> Hvor ser du sådan en til SCSI henne?

www.itbutikken.dk under cd-recordere og Yamaha, der er sådan en: YAMAHA
CDRW 24X10X40X SCSI EXT til godt og vel 2200 kr.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 22-05-02 17:44

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> På www.itbutikken.dk under cd-recordere og Yamaha, der er sådan en:
YAMAHA
> CDRW 24X10X40X SCSI EXT til godt og vel 2200 kr.

Av for den!

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-05-02 18:44

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:3cebcb17$0$19540$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> YAMAHA
>
> Av for den!

huh?

MVH
Thomas

Fra : Deaster

Dato : 22-05-02 18:53

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in
> [...]

Jep, men med scsi og som externt drev så kan det vist hellere ikke blive
dyrere

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-05-02 20:31

"Brian Axelgaard" <_I_HATE_SPAM_axelgaard@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:3cebcb17$0$19540$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> Av for den!

Synes du?

Jeg gav da 2200 for min Plextor 121032

(IDE intern) dog for lidt tid siden, 1,5 år ca.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 23-05-02 07:17

> [...]
>
> Synes du?
>
> Jeg gav da 2200 for min Plextor 121032
>
> (IDE intern) dog for lidt tid siden, 1,5 år ca.

Jeg gav da 5000,- for min 1x plextor scsi brænder - brugt
dog for lidt tid siden, 11 år cirka
Da kostede skiverne også ca. 100,- /stk.

/Henning, Sydfyn.

Fra : Kim Jensen

Dato : 23-05-02 14:48

> Jeg gav da 5000,- for min 1x plextor scsi brænder - brugt
> dog for lidt tid siden, 11 år cirka
> Da kostede skiverne også ca. 100,- /stk.

Dét er da vist en and! Jeg husker, at vi købte en ekstern SCSI brænder
(1x) - pris mellem 6 og 10.000 - så sent som i 1995. Der kostede skiverne
mellem 80 og 100 kr stykket. Men du siger altså, at du købte en CD-brænder
for 5000 i 1991?

mvh
Kim Jensen

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-05-02 18:44

"Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in message

> På www.itbutikken.dk under cd-recordere og Yamaha, der er sådan en:
YAMAHA
> CDRW 24X10X40X SCSI EXT til godt og vel 2200 kr.

Ja, det første man bliver blind på er jo øjene

Mange tak for hjælpen

MVH
Thomas

Fra : testpersonen

Dato : 22-05-02 20:11

> "Deaster" <removethis@myrealbox.com> wrote in message

> YAMAHA
>
> Ja, det første man bliver blind på er jo øjene
>
> Mange tak for hjælpen

Det skal jo lige siges at yamaha's brænder OVER 16x er IDE drev med en SCSI
converter på :) læs lidt om den :) man kan vist købe den converter i løs
vægt også :) så er 50x også en mulighed :)

Testpersonen