Ulåst nokia 3310 acceptere ikke simkort???
Fra : Finn D Jørgensen

Dato : 22-05-02 12:16

Hej allesammen...

Ja så er jeg her igen. Jeg står stadig med et, for mig, kæmpe problem. Min
telefon skriver "Simkort ikke accepteret" uanset hvilket simkort jeg sætter
i den. Troede i starten at det måske kunne skyldes en sim-lock, men efter at
have fået koden og indtastet denne siger telefonen at den ikke er låst.

Så spørger jeg bare....Hvad fanden er det så der er galt?

Hjælp.
Finn Jørgensen

Fra : Henrik Enslev

Dato : 23-05-02 07:20

Hej
Jeg synes det lyder fjollet, men det virker somme tider:
Pil sim og batteri ud, vent et par minutter , sæt det i igen, og
miraklet kan ske.
vh Henrik

Fra : Henning S Christians~

Dato : 23-05-02 18:11

der er 4 låse der kan være låst, for mig at se har du låst den ene op men
måske den er låst på f.eks lås 4 også

Venlig Hilsen
Henning S Christiansen
Nokia Tlf låses op medens du venter - 75kr stk
software opdateres
for at maile mig fjern nospam- fra min email
nospam-henning@mail.tdcadsl.dk
61303968

Finn D Jørgensen <fnif@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:U5LG8.16688$4f4.675820@news000.worldonline.dk...