Tilbage / close af billede der åbnes i nyt~
Fra : Steffen H.Schmidt

Dato : 22-05-02 07:37

Hej NG

På min hjemmeside har jeg en række thumbnails som åbner jpeg-billeder i
640x480 i nye vindue, lavet ved at oprette en alm. hyperlink på thumbnail'en
som f.eks her :

http://hjem.get2net.dk/GTIweb/amp2/amp2-640x512/39-fan-assy-mounted.jpg

Kan man få en tilbage / close knap på de billeder der åbnes, uden at de skal
have deres egen html side for hver billede, eller kan man gå tilbage/ lukke
ved at klikke på billedet ?

Da jeg har vel over 100 billeder liggende vil jeg helst ikke til at lave en
html side til hver !!

mvh

Steffen H.Schmidt

Fra : Jens Peter Karlsen