savage 4 32 MB AGP4 på asus p4s333 kan det~
Fra : johnf

Dato : 22-05-02 02:38

jeg kan ik få lortet op når jeg instalere driverene til det skærmkort dør
maskinen efter rebot ,
musen kommer på sort bagrund og så fryser alt

Fra : testpersonen

Dato : 22-05-02 20:12

"johnf" <johnf@pc.dk> wrote in message
> jeg kan ik få lortet op når jeg instalere driverene til det skærmkort dør
> maskinen efter rebot ,
> musen kommer på sort bagrund og så fryser alt

Igen kan jeg kun sige.. Det er et LORTE bundkort asus har lavet... Mit skal
RMA's snart.. jeg er SÅ træt af det....

Testpersonen

Fra : jonathan s

Dato : 22-05-02 21:18

Det er ikke ensbetydende, at det er et lorte bundkort, bare fordi du ikke
kan få lige dit til at virke ordentligt. Der er mange mennesker, hvor det
virker fint og tilfredsstillende, inkl mig selv, har godt nok solgt det, men
det var ikke pga stabilitets problemer eller noget.

--
Regards
Jonathan

Fra : testpersonen

Dato : 23-05-02 16:18

"jonathan s" <jonamars@hotmail.com> wrote in message
> [...]
men
> det var ikke pga stabilitets problemer eller noget.

Jeg har nu hørt om flere der har haft problemer med det en folk der har fået
det til og virke fra første opstart...

Testpersonen

Fra : jonathan s

Dato : 23-05-02 19:49

ok, der har jeg hørt omvendt.

Fra : Jan T S

Dato : 23-05-02 23:21

"jonathan s" <jonamars@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> det var ikke pga stabilitets problemer eller noget.

Han har jo ret, du har nok ikke læst alle dem der har problemmer med lige
denne type bundkort, oki
Asus p4s333 kan sagtens ligge med en fejlprocent på de 70 og du og nogle
andre har været heldigt at ramme
de 30%.
Men fejlen ligger i sis chipsæt, men det ser ud til at de har fået rettet
det i deres nye chipset.

Mvh. Js

Fra : LHZ

Dato : 24-05-02 17:07

Har Asus eller SiS bekræftet at der er fejl på en del af dem ?
I så fald kan de som ikke kan få det til at virke vel få byttet den, selvom
der er gået 1-2 måneder.
Jeg har sådan et, sikkert med det gamle chipset, men har ingen problemer
overhovedet.

MVH
LHZ

Fra : Bachelor

Dato : 24-05-02 20:29

"LHZ" <lhz@SPAMNOofir.dk> skrev i en meddelelse news:3cee6509$0$70378$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Har Asus eller SiS bekræftet at der er fejl på en del af dem ?
> I så fald kan de som ikke kan få det til at virke vel få byttet den, selvom
> der er gået 1-2 måneder.

Faktisk 2 år i dag hvis der er fejl fra ny af.