info fra Club Nokia ang. Badge til 6210
Fra : Booggyman

Dato : 07-02-01 22:19

jeg medsender lige det svar jeg har fået fra dem, læg mærke til at de tosser
ikke har svaret på mit om nyt medlemskort!!!
det er fanme irriterende at man ikke kan få svar på 2 ? ad gangen, så skal
man prøve igen, men det er typisk for dem har har sendt email til at jeg kun
har fået et halvt svar Grrrrrrrrrrrrr.

fra Nokia:

Tak for din interesse i Nokias produkter.
Badgekampagnen ( det gratis badge) er blevet forsinket på grund af
tekniske problemer med at opdatere hjemmesiden. Nokia undskylder for
ulejligheden og henviser kunderne til at tjekke hjemmesiden
http://www.club.nokia.dk regelmæssigt den næste uge.

Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Helga Lund Schnetler
Nokia Service Professional
Club Nokia Careline

Fra : Erik Einum

Dato : 09-02-01 10:03

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> wrote
> [...]
> man prøve igen, men det er typisk for dem har har sendt email til at jeg

<snip din brevveksling>

Dette er min erfaring med Club Nokia vedrørende 6210 Badge:

(Spørsmål sendt 2/2-01):
Jeg er innmeldt i Club Nokia med 6210, og har fått forståelse av
at når man bestiller Personal Badge til denne telefonen, så skulle den
første være gratis. Stemmer dette? Jeg får beskjed om at jeg ikke har Club
Nokia Credits tilgjengelig. Hvis den første skal være gratis, så må det jo
lastes opp Credit til min konto (som jeg ikke skal betale for), disse
Credit'ene vil da være øremerket Personal Badge.

Er det mulighet for å få noen andre symboler/logoer enn de som ligger inne
nå (m.a.o. egendesignede logoer - som får plass på Badge'n)?

(Svar mottatt 6/2-01):
Hei,

Takk for din interesse for Club Nokia sine produkter og tjenester.

Bestillingstjenesten for personlig badge til din 6210 vil bli lagt ut på
Club Nokia sine websider i løpet av kort tid. Og da vi holder på med
oppdatering av websidene kan det hende det går litt tregt i begynnelsen.
Virker det ikke første gangen forsøk igjen litt senere. Den første
badgen skal være gratis, og i den forbindelsen holder vi på med
oppdatering av creditts på alle de som allerede har registrert sin 6210.

Skulle du ha noen flere spørsmål kan du kontakte vår helpdesk på tlf 800
11 475 eller sende oss en e-mail.

---------------

Legg merke til at de også til meg svarer på kun en ting, men jeg fikk da
ihvertfall et skikkelig svar! Har ikke hørt noe om bestilling innen 7 dager
etter kjøp/registrering, det ville jo også være blodig urettferdig for oss
som kjøpte telefonen før Badge'n ble tilgjengelig!

Angående spørsmålet jeg ikke fikk svar på (egne logoer), så mener jeg at jeg
også spurte om andre skrifttyper var tilgjengelig, men enten husker jeg
feil, eller de har snippet vekk dette fra mitt spørsmål. Jeg sendte spørsmål
om annen logo og annen font i retur 7/2-01, men har i skrivende stund ikke
fått svar.

///Mvh. EE