Så kom hun endelig :-)
Fra : Frank Pedersen

Dato : 21-05-02 22:35

Efter 4 lange år, og 16 timer på fødestuen kom hun endelig, lille Freya. Ja,
lille og lille 4315 gram, 55 cm, det blev sgu en stor tøs.
HOLD KÆFT HVOR ER JEG GLAD.

Hilsen Frank

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-05-02 22:42

"Frank Pedersen" <horso@mail1.stofanet.dk> skrev:

> Efter 4 lange år, og 16 timer på fødestuen kom hun endelig,
> lille Freya. Ja, lille og lille 4315 gram, 55 cm, det blev sgu
> en stor tøs. HOLD KÆFT HVOR ER JEG GLAD.

Tillykke med hende.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Anja

Dato : 22-05-02 06:59

Et rigtig stort tillykke herfra
Anja

Fra : Nyberg

Dato : 22-05-02 07:41

> "Frank Pedersen" <horso@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja,

TILLYKKE med hende

Malou

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-05-02 07:45

In article <3ceabe1b$0$10881$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>,
"Frank Pedersen" <horso@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Efter 4 lange år, og 16 timer på fødestuen kom hun endelig, lille Freya. Ja,
> lille og lille 4315 gram, 55 cm, det blev sgu en stor tøs.

Efter alle de års øvelse kunne du alligevel kun finde ud af at lave en
pige? [insert smiley here]

> HOLD KÆFT HVOR ER JEG GLAD.

Det kan jeg sgu godt forstå - vores Christoffer var ca 8 år undervejs,
så jeg kender følelsen.

Tillykke...

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 22-05-02 09:59

Tillykke, jeg ønsker jer al mulig glæde og håber i må få det rigtig godt
sammen alle 3.

Dorthe

Fra : MM

Dato : 23-05-02 12:48

Iiiiih tillykke altså....Hun må jo virkelig være blevet lækker med al den
øvelse

--

Venlig hilsen Mia
Ja nu har jeg endelig fået lavet den længe ventede hjemmeside, så tag lige