Hjælp ! - Explorer kan ikke skrive dansk !
Fra : Mikkel Lønborg Friis

Dato : 21-05-02 22:33

Ved godt dette primært er et softwareproblem, men kender ikke andre
newsgroups, hvor jeg kan forvente hjælp:

Min kammerat har følgende problem, som jeg ikke kan gennemskue. Hans Browser
IE 5.0 kan ike lave danske tegn. I al anden software fungerer det fint med
de danske karakterer. Har tjekket opsætning af "internationalt" og
keyboard. Har prøvet at reinstallere browser, såvel IE5 som 6 på dansk og
engelsk og lige lidt hjælper det. Og det har vel at mærke fungeret før ....
Gik vist ged i det i forb. med installation af nogle spil.

Gode råd udbedes

MVH

Mikkel Friis

Fra : Madsen

Dato : 22-05-02 01:52

Mikkel Lønborg Friis skrev i news:dk.edb.hardware:

> Ved godt dette primært er et softwareproblem, men kender ikke
> andre newsgroups, hvor jeg kan forvente hjælp:

news:dk.edb.internet.software.browser havde været den rigtige gruppe.

> [...]
> browser, såvel IE5 som 6 på dansk og engelsk og lige lidt hjælper
> det. Og det har vel at mærke fungeret før ....

Har du prøvet View > Encoding > 'Western European (ISO)' eller 'Auto-
Select' inde i IE?

XFUT til <news:dk.edb.internet.software.browser> hvor dette indlæg og
svar til derfor vil havne.

Madsen.

Fra : Deaster

Dato : 22-05-02 08:05

"Mikkel Lønborg Friis" <Mikkel.Friis@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> Ved godt dette primært er et softwareproblem, men kender ikke andre
> newsgroups, hvor jeg kan forvente hjælp:

Så er det jo godt vi har www.usenet.dk hvor det nemt og overskueligt er
opstillet hvor man burde poste software spørgsmål.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig