HESTE PASSER HORSENS
Fra : Jeanette

Dato : 21-05-02 21:36

hej er der nogen her som kunne have lyst til at passe hest ved horsens
hypperen vil stå ved mig men du har hesten som om det er din egen

jeanette

Fra : haanirak

Dato : 17-06-02 10:49

"Jeanette" skrev d. 21-05-02 21:36 dette indlæg :
> hej er der nogen her som kunne have lyst til at passe hest ved horsens
> hypperen vil stå ved mig men du har hesten som om det er din egen
>

> jeanette
>
> Hejza jeanette
jeg er en frisk pige på 16 som der godt kunne tænke sig at passe din
hest men lige et
spørgemål hvad koster det at passe den??

Hilsen
Karina Hansen

http://www.kandu.dk/

Fra : Aragorn_DK

Dato : 23-06-02 21:23

> jeg er en frisk pige på 16 som der godt kunne tænke sig at passe din
> hest men lige et
> spørgemål hvad koster det at passe den??
>
> Hilsen
> Karina Hansen

Kære Karina Hansen.

Jeg synes ikke det bør koste dig en pind at passe Jeanettes hest - tværtom
bør hun give dig noget retur for ulejligheden, enten ridetimer eller penge
eller lignende - materialer og foder bør hun selv betale, da det er hendes
hest.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

Fra : haanirak

Dato : 01-07-02 16:59

kære Jeanette.
ja du har jo ikke rigti skrevet tilbage men jeg ville lige høre om du
har fundet en til at passe din hest.
venlig hilsen
Karina hansen
dk_hylke@hotmail.com