Frieri.... gode ideer???
Fra : Sanne

Dato : 21-05-02 18:11

Hej.

Jeg har lidt planer om at ville fri til min kæreste (fik det ikke gjort da
der var skudår...) Er der nogen der har nogle gode ideer til en genial måde
at gøre det på (gider ikke den traditionelle, hvor man skal på knæ...)

Knus fra Sanne

ps. Skriv ikke til min email - min fyr kan også læse den.

Fra : John Witt

Dato : 22-05-02 15:49

Hej Sanne,

Jeg blev en gang friet til at min kæreste, der havde inviteret mig ud
at spise på en "ny god restaurant, som hun synes at vi skulle prøve".
Hun havde så været der tidligere på dagen med et stor buket blomster,
der stod på vores bord da vi kom, som fik de andre bordres buketter
til at blegne.
Hun havde også bestemt menuen som jeg synes var herligt, og til
forretten, kom der så et glas hvidvin, hvor hun havde fået tjeneren
til at ligge en ring i bunden af glasset som jeg så opdagede efter et
par slurke. Ringene var nogle hun havde fra sin oldemor og det hele
var vældig romantisk.

Desværre sagde jeg nej, men det var at andre årsager.
Det at fri havde hun godt nok styr på.

Held og lykke. Og godt at du gør det!
John

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 22-05-02 21:36

Vi skal holde 7 års fødselsdag for vores datter på søndag, vi har inviteret
hele klassen, dvs. både drenge og piger.
Har I nogle gode forslag til hvad vi kan spise, sjove lege osv.?
På forhånd tak

Vh. Pernille R.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-05-02 22:13

Lumholdt&Riber wrote:
> Vi skal holde 7 års fødselsdag for vores datter på søndag, vi har
> inviteret hele klassen, dvs. både drenge og piger.
> Har I nogle gode forslag til hvad vi kan spise, sjove lege osv.?

Sjovt nok så havnede dit spørgsmål som svar på et indlæg om at fri
Formentlig en fejl, men ikke desto mindre: underholdende

......med mindre der i dit spørgsmål ligger en underforstået joke med at
børnene skal fri til hinanden...?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : www.Tjekmig.dk

Dato : 23-05-02 16:01

"Lumholdt&Riber" <Ribermail@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
inviteret
> hele klassen, dvs. både drenge og piger.
> Har I nogle gode forslag til hvad vi kan spise, sjove lege osv.?

Har selv holdt fødselsdag, med hele klassen, et par gange. Det er gået
rigtig godt.
Pølsehorn og kagemand plejer, at være et stort hit. Dertil sodavand eller
saftevand.
Vedr. lege, så er der mange, som bruger "skattejagt". Ellers plejer børnene,
at være gode til, at selv at finde på: Gemmeleg, tegne osv.

Så held og lykke med det, og tillykke med datteren !

MVH. Cia
www.tjekmig.dk