/ Forside / Karriere / Penge / Andet penge / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet penge
#NavnPoint
Nordsted1 3802
ans 3266
Bille1948 3022
refi 2235
dova 2160
alka 1580
o.v.n. 1270
katekismus 1260
transor 1235
10  jakjoe 1088
Lån af penge selvom man er i RKI
Fra : Dopedog


Dato : 21-05-02 15:44

Jeg har det problem at jeg SKAL flytte herfra den 1/6 og da jeg ikke er 100%
sikker på at ha' et arbejde hvor jeg flytter hen, vil jeg gerne låne nogle
penge (helst over 20.000 men alt over 10.000 vil være kanont) så'n at jeg
har en måneds tid eller 2 til at finde et arbejde...
Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har også
prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
godt råd???

-Ronnie



 
 
Per H. Nielsen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Per H. Nielsen


Dato : 21-05-02 17:44


> Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har også
> prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
> godt råd???

Brug tiden på at finde et arbejde i stedet for at lede efter lån.


Dopedog (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 21-05-02 17:53

Jeg er skam igang men det er også nærmere hvis jeg IKKE når at finde et
inden jeg skal flytte...

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!


"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> wrote in message
news:3cea7961$0$61952$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har
også
> > prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
> > godt råd???
>
> Brug tiden på at finde et arbejde i stedet for at lede efter lån.
>



Carl Munk (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Carl Munk


Dato : 21-05-02 22:45

"Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
news:3cea5d2c$0$18598$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Jeg har det problem at jeg SKAL flytte herfra den 1/6 og da jeg ikke er 100%
> sikker på at ha' et arbejde hvor jeg flytter hen, vil jeg gerne låne nogle
> penge (helst over 20.000 men alt over 10.000 vil være kanont) så'n at jeg
> har en måneds tid eller 2 til at finde et arbejde...
> Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har også
> prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
> godt råd???
>
> -Ronnie

Du kan blive 1.mand i NETTO til 16.000 kr om måneden !
Dem der står i RKI får ikke noget andet arbejde end NETTO-boys


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

NoTrabajo (24-05-2002)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 24-05-02 17:06


"Carl Munk" <carl@munk.dk> skrev i en meddelelse
news:ae1440ce16075e4bdb5473cb8a2ba23e.45246@mygate.mailgate.org...
> "Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> news:3cea5d2c$0$18598$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
>
> > Jeg har det problem at jeg SKAL flytte herfra den 1/6 og da jeg ikke er 100%
> > sikker på at ha' et arbejde hvor jeg flytter hen, vil jeg gerne låne nogle
> > penge (helst over 20.000 men alt over 10.000 vil være kanont) så'n at jeg
> > har en måneds tid eller 2 til at finde et arbejde...
> > Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har også
> > prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
> > godt råd???
> >
> > -Ronnie
>
> Du kan blive 1.mand i NETTO til 16.000 kr om måneden !
> Dem der står i RKI får ikke noget andet arbejde end NETTO-boys

Det er vi nogle der heller ikke kan blive. Hvilken Netto vil ha' en "falleret" 48-årig
akademiker, når man kan få de unge i tyverne?

Så jeg må fortsætte med at nasse på samfundet via "sjalen". Danmark er heller ikke et
dårligt land at være fri og fattig i.

Giv mig en pension, så kan jeg rejse for halv pris med toget. Togbilletter er så fandens
dyre, når man er mellem 26 og 64 år og kun har en bistandshjælp at leve for.

Da jeg efter endt uddannelse skulle til at arbejde, skulle jeg påbegynde afbetalingen af
en studiegæld der var vokset til lidt over 400.000 kr. fordi jeg havde studeret mens Anker
misregerede Danmark med et tårnhøjt renteniveau til følge. Der var sandelig ikke meget
tilbage at leve for når først banken havde fået sit.

Jeg hader dette samfund der altid har ladet mig leve i økonomisk fattigdom, mens man bare
har foræret det hele væk til de tilrejsende muhamedanere. Det ville have været fornuftigt
allerede efter endt uddannelse i 1988 at have nedskrevet studiegælden til et overkommeligt
beløb, i stedet for at jeg i 1993 måtte "kaste håndklædet i ringen" og overlade
forsørgelsen af mig til de offentlige kasser. I 1999 fik jeg så resten af min studiegæld,
ca. 340.000 kr. eftergivet, og begyndte derefter igen atter seriøst at søge arbejde. På
det tidspunkt var der INGEN der ville have en 45-årig akademiker der havde været
arbejdsløs siden 1993.

Jeg klarer mig nok. Jeg har været vant til at "leve på en sten", selv da jeg havde en
akademikerløn, og der er da også blevet råd til en Celeron computer. De små piger ovre på
"sjalen" har så meget respekt for ham den atypiske bistandsklient - akademikeren der bare
ikke kan få et arbejde, så de har endnu ikke villet ydmyge ham ved at sætte ham på
havearbejde i pensionisternes haver til ca. 11 kr. ekstra i timen.

Havearbejde er noget for gartnere og ikke noget for mig.

Med lettere bitter hilsen
NoTrabajo




Arne Hertzsprung Wil~ (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Arne Hertzsprung Wil~


Dato : 24-05-02 19:19


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:aclogh$19l$1@sunsite.dk...
> Jeg klarer mig nok. Jeg har været vant til at "leve på en sten", selv da
jeg havde en
> akademikerløn, og der er da også blevet råd til en Celeron computer. De
små piger ovre på
> "sjalen" har så meget respekt for ham den atypiske bistandsklient -
akademikeren der bare
> ikke kan få et arbejde, så de har endnu ikke villet ydmyge ham ved at
sætte ham på
> havearbejde i pensionisternes haver til ca. 11 kr. ekstra i timen.
>
> Havearbejde er noget for gartnere og ikke noget for mig.

Bliv lærervikar i Folkeskolen! Det er dog bedre lønnet end et Netto-job, og
her er alderen ikke en hindring og dine kvalifikationer som akademiker kan
måske være en fordel?

--
ahw



NoTrabajo (25-05-2002)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 25-05-02 04:46


"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
news:3cee8419$0$78777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Bliv lærervikar i Folkeskolen! Det er dog bedre lønnet end et Netto-job, og
> her er alderen ikke en hindring og dine kvalifikationer som akademiker kan
> måske være en fordel?

Tak for dit venlige råd.

Indtil nu har jeg kun forsøgt at få faste stillinger på privatskoler, men måske
ovenstående var et forsøg værd. Jeg frygter dog at der i en del måneder kun vil være så få
vikartimer at få, at jeg ville være bedre økonomisk tjent med "at fise den af" og blot få
min bistandshjælp i stedet.

NoTrabajo



Per Erik Rønne (25-05-2002)
Kommentar
Fra : Per Erik Rønne


Dato : 25-05-02 05:59

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> wrote:

> Jeg frygter dog at der i en del måneder kun vil være så få vikartimer at
> få, at jeg ville være bedre økonomisk tjent med "at fise den af" og blot
> få min bistandshjælp i stedet.

Du skal nok regne med at der vil ske en modregning, krone for krone.

Og du kan risikere at da bistandshjælpen gives forud, mens lønnen gives
bagud, så vil du skulle tilbagebetale bistandshjælp for de timer du har
optjent penge i, i eksempelvis oktober. Samtidig vil man konstatere, at
du har fået penge for en måned [november], ganske vist optjent i
oktober, og de skal så /også/ modregnes i din bistandshjælp ...

Så din samlede indtægt bliver reduceret med det beløb du får i løn.

Tåbelig lovgivning giver tåbelige resulater. Så vidt jeg er orienteret
planlægger regeringen nu at gøre bistandshjælpen betalt bagud. Som de
fleste lønninger og som dagpengene bliver ...
--
Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, DK-2700 Brønshøj, DENMARK, EUROPEAN UNION
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.
Homepage http://www.diku.dk/students/xerxes

Arne Hertzsprung Wil~ (25-05-2002)
Kommentar
Fra : Arne Hertzsprung Wil~


Dato : 25-05-02 11:36


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:acn1qs$8b6$2@sunsite.dk...
>
> "Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cee8419$0$78777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Bliv lærervikar i Folkeskolen! Det er dog bedre lønnet end et Netto-job,
og
> > her er alderen ikke en hindring og dine kvalifikationer som akademiker
kan
> > måske være en fordel?
>
> Tak for dit venlige råd.
>
> Indtil nu har jeg kun forsøgt at få faste stillinger på privatskoler, men
måske
> ovenstående var et forsøg værd. Jeg frygter dog at der i en del måneder
kun vil være så få
> vikartimer at få, at jeg ville være bedre økonomisk tjent med "at fise den
af" og blot få
> min bistandshjælp i stedet.

NIX - på den skole jeg skal arbejde på efter sommerferien, mangler der p.t.
6 lærere og heri er medregnet at vi har ansat lærere, der ikke er helt
færdige med deres læreruddannelse. På min nuværende skole skal de sige
farvel til en årsvikar, og der er intet, der tyder på at vores vikar har
haft for lidt at lave - så ideen er til fri afbenyttelse - bor du f.eks. i
Københavns kommune, kan du henvende dig til skolerne dér f.eks. før
sommerferien -jeg er sikker på at de allerfleste skoler vil tage imod dig
med kyshånd.

--
ahw



NoTrabajo (25-05-2002)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 25-05-02 17:06


"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
news:3cef68f5$0$18622$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> NIX - på den skole jeg skal arbejde på efter sommerferien, mangler der p.t.
> 6 lærere og heri er medregnet at vi har ansat lærere, der ikke er helt
> færdige med deres læreruddannelse. På min nuværende skole skal de sige
> farvel til en årsvikar, og der er intet, der tyder på at vores vikar har
> haft for lidt at lave - så ideen er til fri afbenyttelse - bor du f.eks. i
> Københavns kommune, kan du henvende dig til skolerne dér f.eks. før
> sommerferien -jeg er sikker på at de allerfleste skoler vil tage imod dig
> med kyshånd.

Desværre bor jeg 2½-3 timers togkørsel fra Københavns Hovedbanegård, så job i København
anser jeg ikke for muligt.

NoTrabajo



Arne Hertzsprung Wil~ (25-05-2002)
Kommentar
Fra : Arne Hertzsprung Wil~


Dato : 25-05-02 23:08


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:acod2c$7l0$2@sunsite.dk...
>
> "Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cef68f5$0$18622$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > NIX - på den skole jeg skal arbejde på efter sommerferien, mangler der
p.t.
> > 6 lærere og heri er medregnet at vi har ansat lærere, der ikke er helt
> > færdige med deres læreruddannelse. På min nuværende skole skal de sige
> > farvel til en årsvikar, og der er intet, der tyder på at vores vikar har
> > haft for lidt at lave - så ideen er til fri afbenyttelse - bor du f.eks.
i
> > Københavns kommune, kan du henvende dig til skolerne dér f.eks. før
> > sommerferien -jeg er sikker på at de allerfleste skoler vil tage imod
dig
> > med kyshånd.
>
> Desværre bor jeg 2½-3 timers togkørsel fra Københavns Hovedbanegård, så
job i København
> anser jeg ikke for muligt.

Der er garanteret en folkeskole i nærheden af hvor du bor - i provinsen er
det særlig galt med lærermanglen, så du skulle have gode chancer.
--
ahw



NoTrabajo (26-05-2002)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 26-05-02 10:50


"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf00b5f$0$18591$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:acod2c$7l0$2@sunsite.dk...
> >
> > "Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3cef68f5$0$18622$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > > NIX - på den skole jeg skal arbejde på efter sommerferien, mangler der
> p.t.
> > > 6 lærere og heri er medregnet at vi har ansat lærere, der ikke er helt
> > > færdige med deres læreruddannelse. På min nuværende skole skal de sige
> > > farvel til en årsvikar, og der er intet, der tyder på at vores vikar har
> > > haft for lidt at lave - så ideen er til fri afbenyttelse - bor du f.eks.
> i
> > > Københavns kommune, kan du henvende dig til skolerne dér f.eks. før
> > > sommerferien -jeg er sikker på at de allerfleste skoler vil tage imod
> dig
> > > med kyshånd.
> >
> > Desværre bor jeg 2½-3 timers togkørsel fra Københavns Hovedbanegård, så
> job i København
> > anser jeg ikke for muligt.
>
> Der er garanteret en folkeskole i nærheden af hvor du bor - i provinsen er
> det særlig galt med lærermanglen, så du skulle have gode chancer.

Jo, det er der da. Men efter ikke en gang at kunne få job i Netto, har jeg mistet modet
med hensyn om jeg har anden mulighed for at komme ud af bistandssystemet, end ved at
arbejde hen mod en førtidspension.

NoTrabajo



Arne Hertzsprung Wil~ (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Arne Hertzsprung Wil~


Dato : 26-05-02 12:27


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:acqbpm$n5i$1@sunsite.dk...
> > Der er garanteret en folkeskole i nærheden af hvor du bor - i provinsen
er
> > det særlig galt med lærermanglen, så du skulle have gode chancer.
>
> Jo, det er der da. Men efter ikke en gang at kunne få job i Netto, har jeg
mistet modet
> med hensyn om jeg har anden mulighed for at komme ud af bistandssystemet,
end ved at
> arbejde hen mod en førtidspension.

If you don't succeed try, try and try again.
--
Med venlig hilsen
Arne H. Wilstrup



Kristian Storgaard (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Kristian Storgaard


Dato : 26-05-02 12:37

On 26.05.2002 11:50, in article acqbpm$n5i$1@sunsite.dk, "NoTrabajo"
<trabajono@hotmail.com> wrote:

> Jo, det er der da. Men efter ikke en gang at kunne få job i Netto, har jeg
> mistet modet
> med hensyn om jeg har anden mulighed for at komme ud af bistandssystemet, end
> ved at
> arbejde hen mod en førtidspension.

Så er det jo ikke fordi du ikke kan få et arbejde, men fordi du ikke gider.

/kristian


NoTrabajo (26-05-2002)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 26-05-02 17:53


"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> skrev i en meddelelse
news:B9169573.4CEB%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...
> On 26.05.2002 11:50, in article acqbpm$n5i$1@sunsite.dk, "NoTrabajo"
> <trabajono@hotmail.com> wrote:
>
> > Jo, det er der da. Men efter ikke en gang at kunne få job i Netto, har jeg
> > mistet modet
> > med hensyn om jeg har anden mulighed for at komme ud af bistandssystemet, end
> > ved at
> > arbejde hen mod en førtidspension.
>
> Så er det jo ikke fordi du ikke kan få et arbejde, men fordi du ikke gider.

På et tidspunkt bliver man træt af at søge og giver op. Hvis man i løbet af ni år ikke har
fået et arbejde, mister man troen på overhovedet nogensinde at få ét. Det nytter ikke at
bedrevidende ignoranter stiller sig op og siger at man bare lige skal forsøge én gang til,
for det næste arbejde du søger, dét får du. Du kan have ret så langt, at efter ni års
afvisninger gider jeg egentligt ikke længere være til grin overfor det arbejdsmarked som
påstår det mangler arbejdskraft, men alligevel ikke vil bruge mig.

Til alle dem der har ondt et vist sted over at jeg lever af samfundets kasser - så skaf
mig da et arbejde!

NoTrabajo



Arne Hertzsprung Wil~ (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Arne Hertzsprung Wil~


Dato : 26-05-02 19:07


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:acr4c4$31k$1@sunsite.dk...
> Til alle dem der har ondt et vist sted over at jeg lever af samfundets
kasser - så skaf
> mig da et arbejde!

Mon det faktum at du har haft svært ved at få et arbejde gør at du er så
negativ over for muslimer? Jeg tænker her på syndebuksteorien.
--
ahw



No Trabajo (27-05-2002)
Kommentar
Fra : No Trabajo


Dato : 27-05-02 11:48

"Arne Hertzsprung Wilstrup" <ahw@ahw.dk> wrote in message news:<3cf1243e$0$11920$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:acr4c4$31k$1@sunsite.dk...
> > Til alle dem der har ondt et vist sted over at jeg lever af samfundets
> kasser - så skaf
> > mig da et arbejde!
>
> Mon det faktum at du har haft svært ved at få et arbejde gør at du er så
> negativ over for muslimer? Jeg tænker her på syndebuksteorien.

De to ting har altså ikke noget med hinanden at gøre. Jeg var også
modstander af muhamedanerinvasionen dengang jeg havde et arbejde.

NoTrabajo

Flemming (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Flemming


Dato : 27-05-02 08:42

En skam at bruge energi på at hade et samfund, især et man selv er et
produkt af! En kedelig ting ved vores samfund, er at hvis først man ligger
ned, så er der desværre så mange ordninger, der fastholder situationen i
stedet for at hjælpe igang. Alle større systemer har en vis inerti, og det
kræver noget ekstra at bryde ud af den...

45 år er ingen alder, der er masser af saft og kraft i dig endnu, og der er
masser af muligheder både i vores samfund, og i de andre EU-lande.

Nu har jeg selv været uden arbejde i nogle måneder, og indrømmet, det er en
fordel at have økonomi til det...

Hvad er din uddannelse, og hvor i landet bor du?


"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
news:aclogh$19l$1@sunsite.dk...
>
> Det er vi nogle der heller ikke kan blive. Hvilken Netto vil ha' en
"falleret" 48-årig
> akademiker, når man kan få de unge i tyverne?
>
> Så jeg må fortsætte med at nasse på samfundet via "sjalen". Danmark er
heller ikke et
> dårligt land at være fri og fattig i.
>
> Giv mig en pension, så kan jeg rejse for halv pris med toget. Togbilletter
er så fandens
> dyre, når man er mellem 26 og 64 år og kun har en bistandshjælp at leve
for.
>
> Da jeg efter endt uddannelse skulle til at arbejde, skulle jeg påbegynde
afbetalingen af
> en studiegæld der var vokset til lidt over 400.000 kr. fordi jeg havde
studeret mens Anker
> misregerede Danmark med et tårnhøjt renteniveau til følge. Der var
sandelig ikke meget
> tilbage at leve for når først banken havde fået sit.
>
> Jeg hader dette samfund der altid har ladet mig leve i økonomisk
fattigdom, mens man bare
> har foræret det hele væk til de tilrejsende muhamedanere. Det ville have
været fornuftigt
> allerede efter endt uddannelse i 1988 at have nedskrevet studiegælden til
et overkommeligt
> beløb, i stedet for at jeg i 1993 måtte "kaste håndklædet i ringen" og
overlade
> forsørgelsen af mig til de offentlige kasser. I 1999 fik jeg så resten af
min studiegæld,
> ca. 340.000 kr. eftergivet, og begyndte derefter igen atter seriøst at
søge arbejde. På
> det tidspunkt var der INGEN der ville have en 45-årig akademiker der havde
været
> arbejdsløs siden 1993.
>
> Jeg klarer mig nok. Jeg har været vant til at "leve på en sten", selv da
jeg havde en
> akademikerløn, og der er da også blevet råd til en Celeron computer. De
små piger ovre på
> "sjalen" har så meget respekt for ham den atypiske bistandsklient -
akademikeren der bare
> ikke kan få et arbejde, så de har endnu ikke villet ydmyge ham ved at
sætte ham på
> havearbejde i pensionisternes haver til ca. 11 kr. ekstra i timen.
>
> Havearbejde er noget for gartnere og ikke noget for mig.
>
> Med lettere bitter hilsen
> NoTrabajo
>
>
>



Poul Nyrop Rasmussen (21-05-2002)
Kommentar
Fra : Poul Nyrop Rasmussen


Dato : 21-05-02 22:53

"Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
news:3cea5d2c$0$18598$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Jeg har det problem at jeg SKAL flytte herfra den 1/6 og da jeg ikke er 100%
> sikker på at ha' et arbejde hvor jeg flytter hen, vil jeg gerne låne nogle
> penge (helst over 20.000 men alt over 10.000 vil være kanont) så'n at jeg
> har en måneds tid eller 2 til at finde et arbejde...
> Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har også
> prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
> godt råd???
>
prøv dog her først: http://www.forbrugslaan.dk/frame.htm


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

sune (22-05-2002)
Kommentar
Fra : sune


Dato : 22-05-02 19:04





"Poul Nyrop Rasmussen" <poul_nyrop@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
news:7fb618b465c5d12246386a2fe22ae2b9.90104@mygate.mailgate.org...
> "Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> news:3cea5d2c$0$18598$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
>
> > Jeg har det problem at jeg SKAL flytte herfra den 1/6 og da jeg ikke er
100%
> > sikker på at ha' et arbejde hvor jeg flytter hen, vil jeg gerne låne
nogle
> > penge (helst over 20.000 men alt over 10.000 vil være kanont) så'n at
jeg
> > har en måneds tid eller 2 til at finde et arbejde...
> > Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har
også
> > prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
> > godt råd???
> >
> prøv dog her først: http://www.forbrugslaan.dk/frame.htm
>
Forbrugslaan vil da ikke låne ud til en der står i RKI

Dette står i deres betingelser.

> Ikke være registreret hos RKI eller lignende

> --
> Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG



Dan MOrtensen (27-05-2002)
Kommentar
Fra : Dan MOrtensen


Dato : 27-05-02 17:38

On Tue, 21 May 2002 16:43:35 +0200, "Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk>
wrote:

>Jeg har det problem at jeg SKAL flytte herfra den 1/6 og da jeg ikke er 100%
>sikker på at ha' et arbejde hvor jeg flytter hen, vil jeg gerne låne nogle
>penge (helst over 20.000 men alt over 10.000 vil være kanont) så'n at jeg
>har en måneds tid eller 2 til at finde et arbejde...
>Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har også
>prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
>godt råd???

Normalt, hvis man har behandlet sin bank ok, er der ingen probs med
RKI. Har selv lånt 200.000 for et par år siden, hvor jeg var i RKI.



--

/Dan MOrtensen

Dopedog (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Dopedog


Dato : 28-05-02 11:36

"Dan MOrtensen" <dd@bagggesen.dk> wrote in message
news:65o4fucqrrt11merfm0h7uavf8vek5brj3@4ax.com...
> On Tue, 21 May 2002 16:43:35 +0200, "Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk>
> wrote:
>
> >Jeg har det problem at jeg SKAL flytte herfra den 1/6 og da jeg ikke er
100%
> >sikker på at ha' et arbejde hvor jeg flytter hen, vil jeg gerne låne
nogle
> >penge (helst over 20.000 men alt over 10.000 vil være kanont) så'n at jeg
> >har en måneds tid eller 2 til at finde et arbejde...
> >Problemet er bare at jeg står i RKI så banken er udelukket ... jeg har
også
> >prøvet www.ge-laan.dk men der kunne jeg heller ikke.... nogen der har et
> >godt råd???
>
> Normalt, hvis man har behandlet sin bank ok, er der ingen probs med
> RKI. Har selv lånt 200.000 for et par år siden, hvor jeg var i RKI.
>

Tja... jeg fik lige brev fra banken idag om at lånet på 8.000 IKKE blev
godkendt (jeg synes ellers jeg har behandlet dem godt o.s.v.)

Skod

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!


>
> --
>
> /Dan MOrtensen



Jacob (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Jacob


Dato : 28-05-02 12:52

[snip]

> Tja... jeg fik lige brev fra banken idag om at lånet på 8.000 IKKE blev
> godkendt (jeg synes ellers jeg har behandlet dem godt o.s.v.)
>
> Skod
>
> -Ronnie

Du kan da altid glæde dig over at TDC endnu ikke har lukket din forbindelse

(Dopedog var ham der havde postet alle Værelse søges i København indlæg,
der var krydspostet i alle dk.edb.* grupperne)

--
Jacob





Flemming (29-05-2002)
Kommentar
Fra : Flemming


Dato : 29-05-02 09:05


"Jacob" <unknown@stofanet.dk> wrote in message
news:acvr1e$7d8$1@sunsite.dk...
> [snip]
>
>
> Du kan da altid glæde dig over at TDC endnu ikke har lukket din
forbindelse
>
> (Dopedog var ham der havde postet alle Værelse søges i København indlæg,
> der var krydspostet i alle dk.edb.* grupperne)
>
> --
> Jacob
>

Er du sikker på det? En sådan beskyldning kræver vel at du kommer med
beviser eller argumenter???

/Flemming



Henning Lund (29-05-2002)
Kommentar
Fra : Henning Lund


Dato : 29-05-02 11:03

Flemming skrev:

> Er du sikker på det? En sådan beskyldning kræver vel at du kommer med
> beviser eller argumenter???
>
> /Flemming

Den er god nok, det er samme mand tjek selv hans ip

--
Mvh.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Mark Beaumont (02-06-2002)
Kommentar
Fra : Mark Beaumont


Dato : 02-06-02 03:16


"Flemming" <DELETEflt@gadefejer.dk> skrev
> Er du sikker på det? En sådan beskyldning kræver vel at du kommer
> med beviser eller argumenter???

Se her:
news:3cef752a$0$97274$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Vh Mark



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste