Hvor åbne man en link i en ny vindue med a~
Fra : pp

Dato : 21-05-02 14:18

Jeg skal lave en automatisk redirect til en ny vindue med ASP, men hvordan
gør jeg det?

Håber der nogen der kan hjælpe.

Mvh Erling Haagh

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-05-02 14:19

pp wrote in news:3cea48ba$0$11951$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Jeg skal lave en automatisk redirect til en ny vindue med ASP, men
> hvordan gør jeg det?

det kan du ikke. At åbne vinduer i nye vinduer med fx target=_blank er
clientside og derfor kan du ikke gøre det med serverside ASP. Prøv evt at
spørge i dk.edb.internet.webdesign.html i stedet.

FUT: dk.edb.internet.webdesign.html

:)

--
Jesper Stocholm