PHP4 og Apache
Fra : Palle Jeppesen

Dato : 21-05-02 07:04

jeg ville installere SquirrelMail og derfor også php4
men jeg kan ikke få Apache til at vise PHP sider
jeg har brugt redhats php og apache RPM

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Jeppesen

Fra : Christian Joergensen

Dato : 21-05-02 18:23

On Tue, 21 May 2002 08:04:20 +0200, Palle Jeppesen wrote:

> men jeg kan ikke få Apache til at vise PHP sider

Hvad viser den så?

--
Christian Jørgensen | Do not look into the laser with remaining eye!
http://www.razor.dk |

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 21-05-02 19:39

Palle Jeppesen wrote:

> jeg ville installere SquirrelMail og derfor også php4
> men jeg kan ikke få Apache til at vise PHP sider
> jeg har brugt redhats php og apache RPM

Jeg har:

<IfModule mod_php4.c>
AddType application/x-httpd-php .php .php4 .php3 .phtml
AddType application/x-httpd-php-source .phps
</IfModule>

i httpd.conf.

/Rasmus

May the smurf be with you... Always.
-- Obi-Smurf Kenobi

Fra : Palle Jeppesen

Dato : 23-05-02 00:17

"Palle Jeppesen" <Pallej(remove-this-anti-spam)@iname.com> skrev i en
meddelelse news:3ce9e362$0$78797$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> jeg ville installere SquirrelMail og derfor også php4
> men jeg kan ikke få Apache til at vise PHP sider
> [...]
den kører nu jeg tak for hjælpen