REQ: Hjælp til navne
Fra : Sus Michaelsen

Dato : 21-05-02 06:56

Hej vi skal have fundet navne til vores 2 MCO han killinger. Vi har et
ønske om at navnene måske skal være fra et makkerpar i en eller anden
forstand. Er der nogle, der har nogle gode idéer ?

Susanne Michaelsen
Sus@set-it-up.dk

Fra : Pia

Dato : 21-05-02 07:27

"Sus Michaelsen" <sus@set-it-up.dk> wrote in message
> Hej vi skal have fundet navne til vores 2 MCO han killinger.

Dupont og Dupond? (undskyld...)

:Pia

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 21-05-02 08:31

> Dupont og Dupond? (undskyld...)

HA HA HA - det var også de første navne jeg tænkte på ! *griner*

- Mette

Fra : nitsen

Dato : 21-05-02 07:54

"Sus Michaelsen" <sus@set-it-up.dk> skrev
> Hej vi skal have fundet navne til vores 2 MCO han killinger. Vi har et
> ønske om at navnene måske skal være fra et makkerpar i en eller anden
> forstand. Er der nogle, der har nogle gode idéer ?

Hmmm - Poul og Nulle - Frederik og Joachim (det er vel et par små prinser) -
Stan Laurel og Oliver Hardy (Gøg og Gokke) - Terence Hill og Bud Spencer -
Knold og Tot (hmm jeg er vist træt *grin*) - Charlie Chaplin og Buster
Keaton - Frank Sinatra og Dean Martin - Asterix og Obelix - Olsen og
Meyer.........og så løb jeg lige træt i det *ggg*

Mvh

Anita og Frode som syns Frode og Fido er et godt makkerpar

Fra : Mette Svangren

Dato : 21-05-02 08:14

"Sus Michaelsen" <sus@set-it-up.dk> skrev i en meddelelse
> Hej vi skal have fundet navne til vores 2 MCO han killinger. Vi har et
> ønske om at navnene måske skal være fra et makkerpar i en eller anden
> forstand. Er der nogle, der har nogle gode idéer ?

Butch Cassidy og The Sundance Kid, David og Goliath.

Og en portion fra nordisk mytologi:
Hugin og Munin (Odins ravne, hhv. kundskab og hukommelse), Freki og Geri (to
ulve, der ledsagede Odin), Eldir og Fimafeng (tjenere hos jætten Ægir, der
var havets gud), Skinfaxe og Rimfaxe (hhv. Dags og Nats heste), Hati og
Skøll (to ulve, der hele tiden forfølger solen og månen. Hver gang, de er
klar til at æde dem, opstår der solformørkelse), Vali og Narfi (Lokes
sønner), Vili og Ve (Odins brødre).

Jeg glæder mig til at høre, hvad I finder på

MVH Mette

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-05-02 12:48

> Hugin og Munin (Odins ravne, hhv. kundskab og hukommelse), Freki og Geri
(to ulve, der ledsagede Odin),

Hi hi, jeg har engang haft fire piratfisk, der hed Hugin, Munin, Gere og
Freke (hvad ravne og ulve har med fisk, eller katte for den sags skyld, at
gøre ved jeg ikke... men det er nogle gode navne).

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Lars Dahl

Dato : 21-05-02 10:01

> [...]
> ønske om at navnene måske skal være fra et makkerpar i en eller anden
> forstand. Er der nogle, der har nogle gode idéer ?

Smith & Jones (Gl. westernserie)
Simon & Garfunkel
Schlüter & Ellemann (Okay, jeg er ikke særlig kreativ idag *G*)
Elkjær & Laudrup

Hmm.. Jeg stopper, før det bli'r helt kat-astrofalt *suk*

Lars

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 21-05-02 11:01

Ved ikke om de har været nævnt

Steen & Stoffer
Garfield & Futte
Stampe & Bambi

Fra : Helle_Andersen

Dato : 21-05-02 11:44

"Sus Michaelsen" skrev d. 21-05-02 06:56 dette indlæg :
> Hej vi skal have fundet navne til vores 2 MCO han killinger. Vi har et
> ønske om at navnene måske skal være fra et makkerpar i en eller anden
> forstand. Er der nogle, der har nogle gode idéer ?

Lucky & Luke

Helle
Dk Tick-Tag
http://kattenet.dk
http://dekatten.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : hans hansen

Dato : 21-05-02 12:23

Gin & Tonic
Rom & Cola
Salt & Peber

Mvh. Stella

Fra : Kai Tore Steinsli

Dato : 21-05-02 16:45

> [...]
> ønske om at navnene måske skal være fra et makkerpar i en eller anden
> forstand. Er der nogle, der har nogle gode idéer ?

Øb og Bøv!!

Mvh. Line

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 21-05-02 17:07

vodka & juice
whisky & soda
starsky & hutch
riggs & murtaugh
marty & doc
arthur, merlin, lancelot, valiant, gawain,
kojak, columbo, mccloud, baretta
wilde & sinclair

nu må du vist snart have fået nok *S*

M.v.h.
Lise (og misserne der synes forfærdelig godt om duften af stegt bacon *S*)

Fra : Jette

Dato : 21-05-02 19:27

"Sus Michaelsen" skrev:

> Hej vi skal have fundet navne til vores 2 MCO han killinger. Vi har et

> ønske om at navnene måske skal være fra et makkerpar i en eller anden

> forstand. Er der nogle, der har nogle gode idéer ?

Fy og Bi

Ku' ikke la' vær'

Mvh. jette

Fra : Sus Michaelsen

Dato : 21-05-02 21:26

On Tue, 21 May 2002 20:26:58 +0200, "Jette" <jni@omnix.dk> wrote:

> [...]

Hej igen.
Tak for alle de gode idéer, I er godt nok fantasifulde allesammen, I
hører nærmere, når vi finder ud af, hvilke navne vi vælger, tak igen.
Sus Michaelsen

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 21-05-02 22:15

Luke og Leia
Anakin og Amidala
Chewie og Han

- Og ja jeg er tilfældigvis Star Wars fan ;p

- Sidsel